به گزارش افکارنیوز، داوود فنایی دقایقی قبل اظهار داشت: با توجه به نیازی که تیم فوتبال سایپا به جذب یک دروازه‌بان جوان، باانگیزه و مستعد داشت، ‌ درخواست جذب محمد باقر صادقی از طریق کادر فنی به مدیریت ارائه شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه رایزنی‌ها و مقدمات این انتقال فراهم شد و دروازه بان فصل قبل سپاهان با سایپا به توافق رسید و وی امروز در جمع بازیکنان این تیم تمرین کرد.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که آیا پیوستن ابراهیم میرزاپور به جمع نارنجی پوشان کرجی منتفی شد؟ گفت: با توجه به نظر مدیریت میرزاپور فصل آینده در سایپا نخواهد بود، البته این امر هیچ چیزی از شان و منزلت این دروازه‌بان با تجربه و با اخلاق کم نکرده و ما از نظر فنی با او مشکلی نداشتیم.

فنایی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه سایپا در فصل آینده از چه فردی برای حراست از دروازه خود سود خواهد برد؟ گفت: ما با آقای مهدی ثابتی که گلر با تجربه ای است، قرارداد داریم و در کنار وی وحید مهدی خوانی و محمد باقر صادقی که هر دو جوان و با انگیزه هستند، نیز حضور دارند.

* سایپا در سال‌های اخیر برای قهرمانی بسته نشده است

وی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید در سال‌های گذشته همواره در رده‌های هشتم تا یازدهم بوده است و هیچ گاه برای قهرمانی تیم را نبسته‌اند.

دروازه بان سال‌های گذشته تیم ملی فوتبال و تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: امسال هم با تمام تلاش خود را می‌کنیم که در زمین عملکرد خوبی داشته و نظرات کادر فنی از سوی بازیکنان در میدان اجرا شود.

فنایی افزود: در دروازه نیز شرایط خوبی داریم و حضور ثابتی، صادقی و مهدی خانی دوران بدن سازی را پشت سر می‌گذارند و تلاش می‌کنیم در چارچوب دروازه بهترین عملکرد را بازیکنان سایپا داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که دروازه‌بان تیم را برای حضور در جمع ۱۱ نفر چه کسی انتخاب خواهد کرد؟ گفت: در کادر فنی سایپا تلاش می‌کنیم که مسائل با هم فکری و تعامل پیش برود و حتی برای انتقال صادقی از سپاهان سر مربی چندین از اعضای کادر فنی نظرخواهی کرد و در نهایت نیز بر اساس نظر جمعی صادقی را جذب کردیم.

فنایی در پایان تاکید کرد: در طول مسابقات نیز همین شیوه را پیگیری خواهیم کرد، اما به هر حال نظر سرمربی ملاک است.