کری مبعلی با پرسپولیسی‌ها

به گزارش افکارنیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال صنعتی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های نیمه دوم این بازی را در زیر می‌خوانیم.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: ‌

بنگر، میثم حسینی، نورمحمدی، رضا حقیقی، نوری، سید صالحی، ماهینی، دهنوی، نوروزی، غریبی و نیلسون

*مجید بصیرت سرپرست سابق تیم فوتبال سپاهان میهمان ویژه بازی امروز بود.

*کری بین ایمان مبعلی و بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز در نوع خود جالب بود. وقتی که مبعلی پا به توپ می‌شد هواداران با زدن سوت به او اعتراض می‌کردند و بازیکنان پرسپولیس نیز با جدیت و قدرت زیاد روی پای او می‌رفتند. همچنین عکس این موضوع نیز اتفاق افتاد.

*در نیمه دوم سهراب بختیاری‌زاده در ترکیب استقلال صنعتی قرار گرفت. او خوش و بش گرمی هم با علی دایی داشت اما عادل کلاه‌کج و ایمان مبعلی به سمت علی دایی نرفتند.

*دریبل زدن‌های نیلسون در نیمه دوم نیز سوژه اصلی بازی شده بود تا حدی که اعتماد به نفس این بازیکن آنقدر زیاد شده بود که کم‌کم بیرون از ۱۸ قدم نیز آمده بود.

*بازیکنان استقلال صنعتی نسبت به داوری امروز اعتراض‌هایی داشتند البته داور امروز بازی با داور چند بازی دوستانه قبلی پرسپولیس فرق کرده بود.

*هواداران پرسپولیس که تعداد آنها در نیمه دوم به ۵۰۰ نفر هم رسید با شعارهایی خواستار شش‌تایی شدن تیم صنعتی خوزستان شدند.

*سید مهدی سید صالحی قبل از حضور در ترکیب پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال صنعتی رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت.

*پرسپولیس در این بازی در نیمه اول تقریباً بازی بسیار سرد و بی‌روحی را به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم با آمدن محمد نوری که در بازی امروز هم طراح بود، هم گل‌زن، شکل و شمایل بازی فرق کرد و پرسپولیسی‌ها با فوتبالی تک ضرب در قسمت‌های مختلف زمین استقلال صنعتی را بارها اذیت کردند. البته استقلال صنعتی نیز در نیمه دوم حملاتی به روی دروازه پرسپولیس داشت.

*میلاد میداوودی مهاجم استقلال صنعتی که در دقیقه ۲۵ بازی وارد زمین شد در دقیقه ۴۵ با دستور ویسی تعویض شد.

*در بین دو نیمه نیز ویسی خوش و بش گرمی با علی دایی داشت.

*عادل کلاه‌کج هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز که امسال به عضویت تیم استقلال صنعتی درآمده در دقیقه ۸۰ برای خوزستانی‌ها وارد زمین شد.

*سید جلال حسینی پس از اینکه بر روی سرش بخیه زد به ورزشگاه درفشی‌فر برگشت و نظاره‌گر عملکرد سرخپوشان شد.

* در دقایق پایانی بازی قاسم دهنوی در دو صحنه درگیری با ایمان مبعلی پیدا کرد.

*رضا حقیقی در دقیقه ۵۰ یک گل به ثمر رساند اما داور آن را آفساید اعلام کرد.

*در پایان بازی نیلسون و کاروالیو دو دروازه‌بان پرسپولیس و استقلال صنعتی با یکدیگر به خوش و بش گرمی پرداختند البته علیرضا حقیقی نیز دقایقی با نیلسون به گفت‌وگو پرداخت.

*تیم فوتبال استقلال صنعتی پس از بازی امروز به ریکاوری در ورزشگاه پرداخت.

*علی دایی بعد از سوت پایان بازی سریعاً به رختکن رفت.