درخواست نکونام از وزیر در اردوی والیبال

به گزارش افکارنیوز،نکونام که برای دیدن مسابقه ایران - آلمان به ورزشگاه آزادی رفته بود، بعد از بازی با رحیمی معاون اول رئیس جمهور، عباسی وزیر ورزش و داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به رختکن تیم ملی رفت. بازیکنان خیلی از حضور او تشکر کردند.

ولاسکو هم با جواد نکونام گرم گرفته بود و با او به زبان اسپانیایی صحبت می‌کرد. ولاسکو از این تعجب کرده بود که جواد نکونام چگونه می‌تواند به این زبان صحبت کند. او از بچه‌های تیم ملی پرسید: «نکونام چطوری زبان اسپانیایی را بلد است؟» که بچه‌های تیم ملی در جواب او گفتند: «جواد ۶ سال در اسپانیا بازی کرده.»

نکونام پس از صرف شام در حالی که بازیکنان تیم ملی والیبال هم حضور داشتند به رحیمی و عباسی گفت: «این بچه ها حقشان است که پاداش خوبی بگیرند. خواهشا پاداشی که به فوتبالیست ها دادید را به این بچه ها هم بدهید. حتی اگر می‌توانید به آن‌ها پاداش بیشتری هم بدهید چون واقعا کار بزرگی کردند و دل مردم شاد شده.»

نکونام هم گفت: واقعا این بچه ها خیلی تلاش کردند و حقشان است که هر پاداشی بگیرند. نزدیک به ۳۵ ساعت پرواز داشتند تا از کوبا به تهران برسند. بعد از این سفر طولانی ملیپوشان با قدرت جلوی آلمان بازی کردند و به همین دلیل باید از آنها تشکر کرد.