صحبت در مورد مبلغ قرارداد برای خانم‌هاست!

به گزارشافکارنیوز،پژمان نوری پس از حضور در هیئت فوتبال استان تهران در مورد شرایط قراردادهای جدید گفت: برای تکمیل مشخصاتمان در هیئت فوتبال حاضر شدیم، شرایط را نمی‌دانم به چه شکلی است اما مطمئنا وضعیت امسال به نفع بازیکنان نیست و بیشتر به نفع باشگاه‌ها است.

وی در مورد اینکه با این وضعیت قراردادها محرمانه شده و ممکن است پول های میلیاردی جابجا شود عنوان کرد: بهتر است همه تمرکزمان را روی مسائل بهتری بگذاریم و صحبت‌ در مورد این مسائل کمکی به ما نمی‌کند، باید به فکر جام جهانی باشیم و هدفمان را مشخص کنیم این گونه حرف ها برای خانم‌هاست نه آقایان. باید کمک کنیم تا همه به جایگاهمان برسیم.

هافبک استقلال در مورد مشکلش با صادق درودگر اظهار داشت: من با باشگاه ملوان مشکلی نداشتم بلکه مسئله ما با مدیر عامل این تیم بود. دورودگر گفته بود برای من متاسف است و من هم گفتم آنها فقط وعده و وعید می‌دهند و اصلا صادق نیست. من پارسال هم از پرسپولیس و اف سی سئول پیشنهاد داشتم اما در ملوان ماندم، قراردادم در سال گذشته ۷۵۰ میلیون تومان بود که فقط ۳۰۰ میلیون آن را گرفتم. آنها طوری وانمود می کردند که انگار رفتن من به خاطر پول بوده است در حالی که گفتم گذر زمان خیلی مسائل را مشخص می‌کند.

وی در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال نفرات خوبی را جذب کرده و اسکلت اصلی تیم حفظ شده است، البته ما نیاز به زمان داریم تا بیشتر هماهنگ شویم چرا که تیممان کار را دیر شروع کرده است.