به گزارش افکارنیوز، حمید زینی‌زاده در خصوص عملکرد تیم تراکتورسازی در نقل و انتقال بازیکنان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما یک جای خالی دیگر برای جذب بازیکن لیگ برتری داریم. اگر موفق شدیم تا فردا یک بازیکن دیگر بگیریم که هیچ، وگرنه این سهمیه را تا نیم فصل نگه می‌داریم. ضمن اینکه برای جذب بازیکنان خارجی برنامه داریم و هر بازیکنی که به کار ما بیاید را جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص دلایل عدم توافق با آندرانیک تیموریان و جواد نکونام، خاطرنشان کرد: نکونام و تیموریان با باشگاه‌های خود قرارداد داشتند و اگر می‌خواستند به تراکتورسازی بیایند، باید رضایتنامه آنها را می‌گرفتیم. به همین خاطر شرایط حضور آنها در تراکتور فراهم نشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: کریم انصاری‌فرد در لیست مجید جلالی بود و به همین خاطر با او هم صحبت‌هایی داشتیم ولی مذاکره جدی انجام ندادیم! مدیربرنامه‌های انصاری‌فرد به ما اعلام کرد که این بازیکن می‌خواهد به اروپا برود و به همین دلیل مذاکره با این بازیکن بی‌نتیجه ماند. به هر حال با شرایطی که برای انصاری‌فرد در پرسپولیس بوجود آمده، اگر او تمایل داشته باشد می‌تواند به تراکتورسازی بیاید.

زینیزاده در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا تراکتورسازی میتواند با این تیم در آسیا و لیگ برتر موفق باشد، گفت: ما تلاش خودمان را انجام دادیم و تا حد امکان، شرایط را برای تیم فراهم کردیم. ان شاءالله با لطف خدا و حمایت هواداران میتوانیم به اهدافمان برسیم.