مهاجم پیشین پرسپولیس به راه‌آهن پیوست

به گزارش افکارنیوز، اکبر صغیری مهاجم ۳۱ ساله پیشین تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال راه ‌آهن پیوست. صغیری سابقه بازی در تیم‌هایی همچون پرسپولیس و پتروشیمی تبریز را نیز در کارنامه خود دارد.

* پیرو مذاکرات مسئولان باشگاه راه آهن با مسئولان سازمان مالیاتی استان تهران، قرار شد، محلی در باشگاه راه آهن اختصاص پیدا کند تا با حضور سه نماینده از اداره مالیات، اظهارنامه مالیاتی بازیکنان و کادر فنی تنظیم شود تا پس از تنظیم آنها تسلیم اداره کل مالیات استان تهران شود.

صادق رئیسی‌کیا در این خصوص گفت: این اقدام و همکاری در راستای توسعه فرهنگ مالیاتی در بین ورزشکاران و مربیان است. قرار است طی همین توافقنامه تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم راه آهن روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در محل باشگاه حضور پیدا کنند و اظهارنامه‌های مالیاتی خود را با همکاری نمایندگان اداره مالیات تهران تنظیم و تسلیم نمایندگان این سازمان کنند.

* مدیرعامل و مشاور بین‌الملل باشگاه راه آهن عصر امروز در محل دفتر رئیس فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا ضمن اعلام تبریک رسمی باشگاه راه آهن به علی کفاشیان، به مناسبت صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی، در خصوص سفر هیئت چهار نفره باشگاه راه آهن به پرتغال و اسپانیا نیز با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرده و نقطه نظرات او را جویا شوند.

هیئت چهار نفره باشگاه راه آهن، قرار است بامداد یکشنبه سفر پنج روزه‌ای را به کشورهای پرتغال و اسپانیا داشته باشد تا ضمن بازدید از آکادمی‌های باشگاه های بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و بارسلونا قراردادهای همکاری را در این خصوص، با این سه باشگاه به امضا رساند.

در این نشست که حدود یک ساعت به طول انجامید، همچنین مدیرعامل باشگاه راه آهن به رئیس فدراسیون فوتبال، گزارشی از عملکرد و فعالیتهای آکادمی فوتبال باشگاه را اعلام کرد که کفاشیان ضمن تقدیر از این فعالیتها، قول حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال از این رویکرد باشگاه راه آهن به تیمهای پایه و فعالیتهای آن در این خصوص را داد.