بازیگر سینما در تمرین امروز استقلال

به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان ساموئل که به تازگی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده، اضافه شد و البته خسرو حیدری پس از گذشته ۳۰ دقیقه از تمرین، خود را به کادر فنی معرفی کرد.

این بازیکن به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت.

*سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان از غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

*در ابتدای تمرین مجید صالح حدود پنج دقیقه با بازیکنان استقلال صحبت کرده و پس از گذشت چند دقیقه قلعه‌نویی تمرینات تاکتیکی را بر عهده گرفت.

*یاسین بازیکن اهل کشور مراکش که پاسپورت فرانسوی دارد امروز هم در تمرین تیم استقلال شرکت کرد و در کارهای گروهی حضور داشت.

*حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال نظاره‌گر تمرینات امروز این تیم بودند. این در حالی است که در همان ابتدا همه منتظر حضور جواد نکونام در تمرین آبی‌پوشان بودند اما خبری از این بازیکن نشد و طرفداران استقلال دچار چندگانگی در مورد این بازیکن شدند. نکونام در حالی که پیش از این گفته بود که با استقلال قرارداد دو ساله دارد و حتی جلسه‌ای را با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار کرد، باز هم در تمرین امروز استقلال حضور نداشت تا شایعات جدایی این بازیکن در کمپ زنده‌یاد حجازی به گوش برسد. عده‌ای از طرفداران استقلال مدام از خبرنگاران سؤال می‌پرسیدند که تکلیف نکونام چه شد و آیا او به تراکتورسازی می‌رود.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. با توجه به اینکه در نوبت صبح تمرین کرده بودند تمرین بعد از ظهر آبی‌پوشان نزدیک به ۶۰ دقیقه بود تا به بدن آبی‌پوشان فشار نیاید. بخش آخر تمرین بعد از ظهر فوتبال درون‌تیمی بود که بازیکنان در قالب دو گروه آن را پشت سر گذاشتند. در بخش حرکات تاکتیکی امیر قلعه‌نویی پا به توپ شد و در کنار استقلالی‌ها به بازی آقاوسط پرداخت.

*با توجه به اتمام اردوی اوکراین تنها یکی دو بازیکن تستی در تمرین امروز حاضر بودند و دیگر خبری از آن شلوغی روزهای آغازین تمرینات نبود.

*در هنگام برگزاری فوتبال درون‌تیمی تماشاگران بازیکنان را تشویق می‌کردند، هنگامی که نیکبخت واحدی با یک پاس برهانی را موقعیت گل قرار داد با تشویق تماشاگران روبرو شد.

*بهزاد محمدی بازیگر مجموعه‌های طنز تلویزیون در تمرین امروز حاضر شد. وی پس از حضورش به سمت قلعه‌نویی رفت، با وی عکس یادگاری گرفت و برای دقایقی با سرمربی استقلال به صحبت پرداخت.

*محمد قاضی که در فوتبال درون‌تیمی با لباس سورمه‌ای بازی می‌کرد در چند صحنه با حنیف عمران‌زاده که در تیم روبرو حضور داشت، برخورد کرد. البته وی روی چند صحنه تکل‌های خشنی می‌رفت که محمد قاضی نیز برخورد جالبی با وی داشت.

*مسئولان باشگاه استقلال در جریان برگزاری تمرین امروز قرارداد احسان پیرهادی و مهرداد حسینی را هم به ثبت رساندند.

*قرار است تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً در دو نوبت برگزار شود و آبی‌پوشان از روز دوشنبه تمرینات خود را در یک نوبت برگزار خواهند کرد.

*تیم استقلال روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف ذوبآهن خواهد رفت.