زرینچه: به نکونام گفتم اشتباه مرا تکرار نکن

به گزارش افکارنیوز،جواد زرینچه درباره بازی نمادین شب گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و منتخب جام جهانی ۱۹۹۸ اظهار داشت: برای این بازی آمادگی نداشتیم اما به احترام مردم به میدان رفتیم. فضای خوبی حاکم بود چون بچه‌های دیروز و امروز را با هم دیدیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان تیم ملی به دلیل صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تبریک گفتیم و برای آنها آرزوی موفقیت کردیم. حرکت مثتبی انجام شد که البته کمی این مراسم طول کشید و باعثلغو بازی در نیمه دوم شد.

بازیکن پیشین تیم‌ ملی و استقلال درباره صحبتی که خسرو حیدری هنگام تعویضش داشت، عنوان کرد: او هنگام تعویض به من خسته نباشید گفت و حرف خاصی نزد.

هنگام برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال ایران جواد زرینچه به همراه ستار همدانی دقایقی با جواد نکونام به صحبت پرداختند. زرینچه در این خصوص به تسنیم گفت: با نکونام درباره استقلال صحبت‌هایی داشتیم. به هر حال شرایط برای رفتن نکونام به پرسپولیس و تراکتورسازی وجود دارد اما برای او تشریح کردیم که باید انتخاب مناسبی انجام دهد.

وی افزود: نکونام در ابتدای حضورش در استقلال اذیت شد و خیلی‌ها قصد داشتند وی را به حاشیه ببرند اما اگر ۱۰ هفته پایانی لیگ برتر و همچنین بازی‌های تیم ملی را بررسی کرده باشید می‌بینید که او نقش زیادی در قهرمانی استقلال در لیگ و صعود تیم ملی به جام جهانی داشت.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا نکونام گله‌ای از امیر قلعه‌نویی داشته یا نه، تاکید کرد: با نکونام بیشتر درباره این مسئله صحبت کردیم که چه کار کنیم او در استقلال بماند. او گله‌هایی داشت که بازگو شدنی نیستند و نمی‌توانیم همه صحبت‌های نکونام را باز کنیم.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: به نکونام گفتم در سال‌های گذشته برای اینکه به حاشیه نرویم جایگاه‌مان را خالی کردیم و از استقلال دور شدیم و بهتر است تو اشتباه ما را تکرار نکنی. بهتر است نکونام در مجموعه استقلال حضور داشته باشد.

وی افزود: با شناختی که از قلعه‌نویی دارم می‌دانم دل او صاف است. از طرفی نکونام نیز انسان صادقی است و این وسط حرف‌های کوچکی زده و باعثدلخوری ۲ طرف شده است.

زرینچه با بیان اینکه از نکونام یک روز‌ مهلت خواسته تا با امیر قلعه‌نویی صحبت کند، گفت: امروز اگر بتوانم در تمرین استقلال حاضر می‌شوم تا قلعه‌نویی درباره نکونام صحبت کنم و اگر نتوانم، تلفنی با وی حرف می‌زنم تا تصمیم عاقلانه‌ای برای این مسئله گرفته شود.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا نکونام حرفی از رفتن به پرسپولیس و یا تراکتورسازی زد، به تسنیم گفت: قطعا نکونام پیشنهاداتی دارد و حتی شب گذشته با نمایندگان آنها قرار داشت ولی با توجه به فرصتی که از او گرفتیم قرارهایش را لغو کرد.

وی تصریح کرد: مشکلات نکونام با استقلال زیاد اما قابل حل است. میتوانم بگویم مسئلهای بین او استقلال نیست.