فرکی: از پیشنهاد اروپایی رحمانی بی‌خبرم!

به گزارشافکارنیوز،حسین فرکی در خصوص آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان قبل از بازی با سپاهان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما تمریناتمان را در اهواز دنبال می‌کنیم با این تفاوت که گرمای هوا ما را اذیت می‌کند. به هر حال ناچاریم در این وضعیت کار کنیم و بدن بازیکنان را برای لیگ آماده نگه داریم.

وی با اشاره به آخرین بازی تدارکاتی تیمش خاطرنشان کرد: با پیروزی مقابل فولاد نوین آماده حضور در لیگ برتر هستیم. امیدواریم از بازی مقابل تیم خوب سپاهان دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی فولاد درباره پیشنهاد اروپایی بختیار رحمانی و احتمال حضور این بازیکن در بوندس لیگا اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم و از آن بی‌اطلاعم! هنوز باشگاه نه به صورت شفاهی و نه به صورت کتبی چیزی به من اعلام نکرده است. امیدوارم هرچه به صلاح باشگاه و بختیار باشد، اتفاق بیافتد.

وی همچنین با اشاره به انتقال تمرینات فولاد به زمین غدیر اهواز، یادآور شد: ما امروز یکشنبه به صورت آزمایشی تمرین تیم را در زمین غدیر برگزار می‌کنیم. این بهانه خوبی است تا چمن، نور و سایر امکانات این ورزشگاه را ارزیابی و در صورت نیاز از آن استفاده کنیم.

فرکی در خصوص برگزاری مسابقات استقلال صنعتی در زمین تختی اهواز هم گفت: این مسئله هم به ضرر ماست و هم به ضرر استقلال. باید توجه ویژهای به چمن استادیوم تختی شود و شرایط برای بازی روی آن مهیا باشد چون در مقاطعی از سال به خاطر بارندگی و برگزاری بازی در هر هفته، کیفیت چمن افت میکند.