به گزارشافکارنیوز،باشگاه عجمان، محمدرضا خلعتبری را به خاطر تاخیرش تهدید کرد. محمدرضا خلعتبری که مدتی پیش با عجمان امارات قرارداد امضا کرده بود تا دوشنبه فرصت دارد که به اردوی این تیم اضافه شود. خلعتبری بعد از امضای قراردادش هنوز در ایران است و به امارات نرفته و به گفته مسئولان عجمان هفته گذشته باید سر تمرینات شرکت می کرده است.

خلیفه الجرمن، رییس هیئت مدیره عجمان در مورد تاخیر خلعتبری گفت: «خلعتبری حداکثر باید تا دوشنبه همین هفته به اردوی عجمان اضافه شود. با توجه به اینکه اداره گذرنامه در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است به احتمال زیاد ویزای او امروز(یکشنبه) صادر می شود و او دوشنبه وارد امارات می شود.»

البته مسئولان این باشگاه که از تلاش باشگاه های ایرانی برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن خبردار شده اند به دنبال سنگ بزرگی هستند که خلعتبری را از دست ندهند. ظاهرا در قرارداد خلعتبری با عجمانی ها بندی وجود دارد که این بازیکن می تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند به شرطی که حدود یک میلیون دلار بپردازد!

خلعتبری در مورد اینکه قرار است وزارت ورزش بخشی از مبلغ رضایتنامه او را بپردازد به پانا گفت: «از طرف فدراسیون و وزارت ورزش هیچ تماسی با من نگرفته اند و در رسانه ها از این موضوع اطلاع پیدا کردم که امیدوارم این بحثی که به راه افتاده صحت داشته باشد. من مدام در حال به تعویق انداختن سفرم هستم ولی منتظر هستم تا ببینم فدراسیون چه اقدامی انجام می دهد اما هر کس بتواند رضایتنامه ام را از عجمان بگیرد من برمی گردم. دوست دارم در یک تیم ایرانی بازی کنم.»

او در مورد مذاکره با پرسپولیس گفت: در این مورد صحبتی تاکنون با من نشده است و رویانیان فقط در رسانه ها اعلام کرده است. به هر حال اگر وزارت ورزش رضایتنامه من را بگیرد، هر تیمی که وزارت بگوید حاضر هستم در آن تیم بازی کنم. قرارداد من با باشگاه عجمان بالای ۲ میلیارد تومان است که با پاداش بیشتر می شد. من باید چهارشنبه گذشته در تمرینات این تیم شرکت می کردم اما به همین دلیل تا یکشنبه صبر می کنم که امیدوارم به نتیجه برسم و تمام امید من وزارت ورزش است.