نیمار بهترین بازیکن دنیا می‌‌شود

به گزارشافکارنیوز،ریوالدو با پیش بینی اینکه ستاره ۵۷ میلیون یورویی جدید بارسلونا به پدیده جدید لالیگا تبدیل خواهد شد، به روزنامه اسپورت کاتالونیا گفت: بارسلونا یکی از بهترین خرید‌های چند سال اخیرش را انجام داده است. نیمار، نه تنها به خاطر اینکه یکی از بهترین بازیکنان دنیا است بلکه به این دلیل که در کنار مسی به حفظ اقتدار بارسلونا در سال‌های پیش رو کمک خواهد کرد، برای این تیم بازیکنی ایده‌آل خواهد بود. فقط کافی است بازی‌اش را تماشا کنید. او بسیار جوان است و با این حال توانسته دنیا را تحت تاثیر قرار دهد. تصور کنید که در سال‌های آینده چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

ریوالدو افزود: نیمار برای هواداران بارسلونا جای هیچگونه حرف و حدیثی را باقی نخواهد گذاشت و به نظر من حتی می‌تواند از آن چیزی که در جام کنفدراسیون‌‌ها بود درخشان‌تر ظاهر شود. او به آسانی با شیوه بازی تیمش هماهنگ می‌شود و در بارسلونا خوشحال خواهد بود.

هافبک بازیساز پیشین بارسلونا در خصوص فشاری که روی نیمار وجود خواهد داشت نیز تصریح کرد: سن او کم است اما بسیار پخته عمل می‌کند و دیگر به اینکه در کانون توجه باشد عادت کرده است. تنها زمانی روی او فشار خواهد آمد که بارسلونا جام نبرد اما این کار برعهده تمام بازیکنان است نه فقط یک نفر.

ریوالدو در خاتمه خاطرنشان کرد: یادم میآید نیمار زمانی که جوانتر بود در یک مصاحبه گفت طرفدار پالمیراس است و مرا به عنوان الگوی خود معرفی کرد که این برای من یک افتخار بود. امروز او به بازیکنی که بازیاش همه را مسحور میکند، تبدیل شده است. نه تنها شجاعانه بازی میکند و قابلیتهای فنی زیادی دارد بلکه گلهای زیادی نیز به ثمر میرساند که این ویژگیها از او بازیکنی منحصربهفرد ساخته است.