به گزارش افکارنیوز،جاسم کرار در خصوص بازگشتش به فوتبال ایران و حضور در استقلال صحبت های زیر را انجام داد:

بعداز ۲ سال دوری دوباره به فوتبال ایران برگشتی؟

اول از همه باید بگویم که لیگ ایران جزو لیگ های خوب آسیا محسوب می شود من سبک فوتبال در این کشور را خیلی دوست دارم. باشگاه ها از لحاظ رقابت خیلی به هم نزدیک هستند و من دوست داشتم دوباره این شرایط را تجربه کنم.

کار کردن با قلعه نویی هم تجربه جدید برای تو است…

قلعه نویی همیشه به بازی من اعتقاد داشت. او یکی از مربیان با دانش فنی ایران است و در هر تیمی مربیگری کرده یا آن تیم را قهرمان کرده و یا نایب قهرمان. او بازیکن را خوب می شناسد و من هم تلاش می کنم امسال زیر نظر او یکی از بهترین ها باشم.

فکر می کنی می توانی در استقلال موفق باشی؟

استقلال یکی از بهترین تیم های آسیا است. هواداران این تیم جزو سرمایه های این باشگاه هستند و هر بازیکنی در این تیم ها با این خصوصیات بازی کند یک پله بالاتر از دیگران است. من هم بی دلیل استقلال را انتخاب نکردم.

ظاهرا در تیم ملی عراق هم حضور نداری؟

نه. زمانی با زیکو دچار مشکل شدیم اما تفکر او این بود که بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند. حالا هم مربیان جدید آمده اند با همان ترکیب اصلی. هر چند روزنامه ها خیلی فشار آوردند که من به تیم ملی دعوت شوم اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

استقلال در جمع ۸ تیم برتر آسیا است. با این تیم می توانی قهرمان آسیا شوی؟

تیمی که تا این مرحله بالا آمده جزو بهترین ها است. الان دیگر رقبا هم از استقلال می ترسند و من خوشحالم که در چنین تیمی حضور دارم. یکی از هدف هایم در استقلال هم قهرمان شدن در آسیا است.

به عنوان سوال آخر مشکلاتت در استقلال را فراموش کردی؟

من مشکلی در استقلال نداشتم. یک بحثی بین من و جباری پیش آمد و تمام شد و رفت.اگر هم آن زمان از استقلال رفتم به خاطر این بود که مشکلی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود نیاید.حالا هم که جباری در استقلال نیست و من هم تفکراتم تغییر کرده است.آن زمان حتی مدیر عامل هم برای رفتن من چیزی نگفت و خودم خواستم از تیم بروم.