استقلال با گل فردوسی‌پور در آستانه حذف

به گزارشافکارنیوز،پرسپولیس که بازی نخست خود را با پیروزی به پایان برده بود، در مسابقه دوم خود نیز نمایش قابل قبولی داشت و با دو گل سهراب انتظاری و سعید نعیم آبادی، ٢ - ١ از سد تیم پدر خوب گذشت.

پرسپولیس با برتری در این مسابقه، تیم ۶ امتیازی گروه یک شد و تا حدود زیادی صعود خود به دور نیمه نهایی را قطعی کرد. اما مسابقه دوم که بیش از هفتصد تماشاگر را به ولنجک تهران کشانده بود، بین دو تیم استقلال و پاراگ برگزار شد.

استقلال که امسال اکثر ستاره‌های دهه ٧ خود به مانند علی موسوی، هاشم حیدری، محمد رضا مهدوی، رضا حسن‌زاده و ادموند اختر را در اختیار دارد، در نبردی کاملا جذاب ٣ - ١ بازی را به هم تیمی‌های عادل فردوسی‌پور واگذار کرد. گل دوم تیم پاراگ را مجری برنامه ٩ به زیبایی وارد دروازه تیم استقلال کرد تا به شدت از سوی پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه تشویق شد. عادل این گل را توسط ضربه سر و از نزدیکی‌های خط کرنر، در حالیکه حسین ترابپور گلر استقلال کمی جلو امده بود، به ثمر رساند. تنها گل آبی‌ها هم در این بازی توسط هاشم حیدری به ثبت رسید.

با این نتیجه پرسپولیس با ۶ امتیاز جایگاه خود را در صدر گروه یک تثبیت کرد و پاراگ و استقلال هر دو با سه امتیاز در فکر بازیهای روز آخر هستند. روزی که قرار است استقلال و پرسپولیس داربی حساس خود را این بار در جام ستاره‌ها برگزار کنند.

عادل فردوسی پور با درخشش در بازی با استقلال بازیکن برتر شب سوم جام ستارهها انتخاب شد.