حمایت مسی از مربیگری مارتینو در بارسلونا

به گزارش افکارنیوز،لیونل مسی با اعلام حمایت از ورود خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی پیشین تیم ملی پاراگوئه به بارسلونا، او را به عنوان یک مربی بزرگ توصیف کرد.

به دنبال کناره‌گیری تیتو ویلانووا از سمت مربیگری بارسلونا برای ادامه دوره درمانی‌اش، سران این تیم گزینه‌هایی را برای پر کردن خلاء او در نظر گرفته‌اند که به گزارش رسانه‌های اسپانیایی خراردو مارتینو، سرمربی حال حاضر تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین در اولویت قرار دارد. مارتینو در فصل جاری رقابت‌های جام لیبرتادورس(مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره آمریکا) نیوولز را به مرحله نیمه نهایی رساند.

مسی از اینکه نام هموطنش به عنوان محتمل‌ترین گزینه مربیگری بارسلونا مطرح شده ابراز رضایت و تاکید کرد او گزینه‌ای مناسب برای برعهده گرفتن این مسئولیت است. وی به روزنامه اوله آرژانتین گفت: من واقعا مارتینو را دوست دارم. او یک مربی فنی بزرگ است. تیم‌هایی که او هدایت‌شان را بر عهده دارد خوب بازی می‌کنند و همه برایش احترام قائل هستند.

مارتینو به لطف دوره ۴ ساله مربیگریاش در تیم ملی پاراگوئه که در آن دوره توانست عنوان بهترین مربی آمریکای جنوبی را در سال ۲۰۰۷ از آن خود کند، اسم و رسمی به دست آورد.