شاهرودی: شوخی من و آندو نوشتنی نیست!

به گزارشافکارنیوز،شاهرودی در خصوص این بازی حرف‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «بازی خوبی بود هر چند که سن و سالی از ما گذشته و اکثر بازیکنان ۲۰ کیلو اضافه وزن داشتند. نمی‌دانم چرا بازیکنان فعلی تیم ملی این بازی را جدی گرفته بودند و اگر این طور بازی کنند احتمالا قهرمان جام جهانی می‌شوند. آنها باید شرایط سنی ما را درک می‌کردند و جالب اینجاست اکثر آنها زمانی که ما بازی می‌کردیم نونهال یا نوجوان بودند و بسیاری از بازیکنان آن زمان تیم ملی الگوی بازیکنان فعلی بودند. ما با این که آمادگی چندانی نداشتیم ولی به هر حال بازی خود را انجام دادیم.»

شاهرودی در قسمت دیگری از حرف‌هایش به کیفیت خوب زمین چمن ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: «واقعا چمن ورزشگاه آزادی خیلی خوب بود ولی زمان ما از این خبرها نبود. شما بروید بازی رفت ایران و استرالیا را بروید که در آن مسابقه ورزشگاه آزادی اصلا چمن نداشت. آن زمان وقتی رختکن ورزشگاه را می‌دیدیم حالمان بد می‌شد ولی الان همه چیز خوب پیش می‌رود.»

شاهرودی در پاسخ به این سوال که اگر این تیم ملی به عنوان مثال در سال ۱۹۹۸ با تیم آن زمان بازی می‌کرد چه نتیجه‌ای رخ می‌داد خاطرنشان کرد: «اگر این تیم به دوران اوج ما می‌خورد فکر کنم با ۵ گل آنها را شکست می‌دادیم. البته باید بگویم که بازیکنان تیم ملی قابل احترام هستند و اکثر آنها با اخلاق هستند و امیدوار هستم در جام جهانی برزیل عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشند.»

شاهرودی در این مسابقه سر شوخی را با آندرانیک تیموریان باز کرده بود. او در مورد شوخی با آندو تاکید کرد: ما دوستان مشترکی داریم و من با برادر آندو هم دوست هستم. البته موضوع شوخی من و آندو و خندههایی که داشتیم نوشتنی نیست، در مجموع باید بگویم که او پسر خوبی است و از لحاظ فنی هم جزو بازیکنان خوب ایران است.