کنایه تیموریان به نکونام در تمرین استقلال

به گزارشافکارنیوز،تعداد تماشاگران تمرینات استقلال در این روز‌ها نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و این موضوع را می‌توان با حضور بازیکنان جدید و شایعاتی که در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه به گوش می‌رسد در ارتباط دانست.

روز گذشته در کمپ مرحوم ناصر حجازی تعداد زیادی از هواداران استقلال در انتظار ملاقات با جواد نکونام بودند اما کاپیتان تیم ملی باز هم در تمرینات حاضر نشد و در عوض آندرانیک تیموریان برای اولین بار با استقلالی‌ها تمرین کرد. هواداران که انتظار رویارویی با آندو را نداشتند برای او سنگ تمام گذاشتند و بار‌ها به طور ویژه تشویقش کردند. تیموریان در پایان تمرین در محاصره هوادارانی که به او ابراز محبت می‌کردند قرار گرفت و به هواداری که از او خواست اجازه ندهد نکونام از استقلال برود پاسخ جالبی داد. آندو به این هوادار نوجوان گفت: «جای نگرانی نیست. استقلال این همه ستاره دارد. هرتیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد. از این به بعد باید فقط به مسابقات فکر کنیم. هرکسی صلاح خودش را بهتر از دیگران می‌داند و من در این موارد دخالتی نمی‌کنم.»

آندرانیک به طور تلویحی از هواداران خواست ماجرای نکونام را فراموش کنند. پایان سخنرانی او با کف و سوت استقلالیها و فریاد آندوی باتعصب همراه شد. همان بازیکنی که گفته میشود اگر تیم قطری با رقم پیشنهادیاش موافقت کند تا دو هفته دیگر از استقلال جدا میشود!