به گزارش افکارنیوز، حسین قدوسی در واکنش به اظهارات مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر اینکه در بازی روز چهارشنبه ۲ تیم ۴۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی باید به هواداران تراکتور برسد، گفت: باشگاه پرسپولیس هیچ محدودیتی برای هواداران تراکتورسازی در روز بازی با پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد و از ورود تیمهای پر هواداری مانند تراکتورسازی در لیگ استقبال میکند.

وی ادامه داد: در روز بازی پرسپولیس و تراکتورسازی قدم هواداران این تیم روی چشم ما و سعی می‌کنیم میزبان شایسته‌ای باشیم. آیین نامه چیز دیگری می‌گوید اما باشگاه پرسپولیس هم نمی‌گوید فقط ۱۰ درصد ورزشگاه آزادی را به هواداران تراکتور می‌دهیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از برخی رفتارهای مسئولان باشگاه تراکتورسازی، تصریح کرد: اظهارات برخی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی دور از روح جوانمردی است، برای ما جای سوال است که تراکتوری‌ها که این قدر دنبال رضایت نامه انصاری‌فرد بودند، به جای اینکه مسئله هوادارانشان را در رسانه‌ها و سازمان لیگ مطرح کنند با باشگاه پرسپولیس این قضیه را در جریان می‌گذاشتند.

قدوسی ادامه داد: به نظر می‌رسد نیت چنین حرکاتی چیزی جز راه انداختن جنگ روانی نباشد وگرنه باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی با حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی ندارد. دوستان باید قول بدهند که در بازی برگشت پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز برای کاروان پرسپولیس قبل، حین و بعد از بازی مشکلی به وجود نیاید. کاری به دیگر تیم‌ها نداریم و برای هواداران تراکتور محدودیتی قائل نمی‌شویم، اما مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم نباید طوری القا کنند که باشگاه پرسپولیس با حضور هوادارن تبریزی در ورزشگاه آزادی مشکل دارد.

دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی ساعت ۲۲ چهارشنبه شب هفته جاری برگزار میشود.