به گزارش افکارنیوز، باشگاه متمول که آنژی ماخاچ‌کالای روسیه که در دو سال اخیر با خرید ستاره‌های سرشناس دنیای فوتبال قصد دارد به چهره جدیدی در فوتبال این کشور مطرح شود. این باشگاه به دنبال ماجرای جنجالی هیدینک و محرومیت شش ماهه او، مئولنستین دستیار فرگوسن در منچستریونایتد را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. هیدینک پیش از این استعفایش را اعلام کرده بود.

به این ترتیب سرمربی سابق چلسی که پیش از این قرارداد یک ساله با تیم روسی امضا کرده بود، دیگر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست. هیدینک در دیدار جمعه گذشته این تیم مقابل دینامو مسکو داور چهارم را هل داده بود که این حرکت باعثمحرومیت شش ماهه او شد.

در دیدار دو تیم آنژی ماخاچ‌کالا در حالی که توانسته بود با وجود ده نفره شدن از دقیقه ۳۳ مقابل دینامو مسکو مقاومت کند با پنالتی که هیدینک به آن شدیدا اعتراض داشت، در وقت‌های اضافه مغلوب شد. هرچند داور بعد از بازی به اشتباهش در اعلام پنالتی اعتراف کرد اما این مساله باعثنشد که از حمله هیدینک به داور چهارم چشم پوشی شود.

هیدینک پس از خروج مورینیو از رئال مادرید از گزینههای جانشنی او در سانتیاگو برنابئو به شمار میرفت. اخباری نیز درباره احتمال حضور او در نیوکمپ و جانشینی تیتو وجود دارد، هرچند شانس مارتینیو آرژانتینی بسیار بیشتر است.