اوساسونا به دنبال قوچان‌نژاد

به گزارشافکارنیوز،با وجود تمدید قرارداد بازیکنانی همچون ایموه ازکیل و میکی باتشوایی با تیم فوتبال استاندارد لیژ و جذب ایگور دی کامارگو به نظر می‌رسد آینده رضا قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین تیم فوتبال هیرنوین هلند در این تیم بلژیکی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران با درخشش رضا قوچان‌نژاد به جام‌جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد و به نظر می‌رسد همین موضوع باعثشده تا توقعات از این مهاجم ایرانی بیشتر شود. در نقل‌و‌انتقالات زمستانی این بازیکن ۲۵ ساله فرصت بازی برای استاندارد لیژ را پیدا کرد ولی به نظر می‌رسید که این نمی‌تواند برای او کافی باشد.

گفته می‌شود قوچان‌نژاد در بین تیم‌هایی که خواهان جذبش هستند تمایل بیشتری برای پیوستن به تیم فوتبال مخلن لیرس دارد که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ با ۴۱ امتیاز لیگ دسته اول بلژیک موسوم به ژوپیلر را در رده هشتم به پایان برد.

همچنین تیم‌هایی اف‌سی خرونین و هراکلیس آلملو که در لیگ دسته اول هلند موسوم به اردویژه حضور دارند، خواهان به خدمت گرفتن قوچان‌نژاد هستند. همچنین اوساسونا اسپانیا هم تمایل به جذب این بازیکن ۲۵ ساله دارد.

مسعود شجاعی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم اوساسونا را پیدا کرد و به نظر میرسد دوران حضور او در این تیم اسپانیایی به پایان رسیده است. با این شرایط اگر قوچاننژاد به اوساسونا برود، همچنان در این تیم شاهد حضور بازیکنان ایرانی خواهیم بود. پیش از این جواد نکونام و مسعود شجاعی برای تیم اوساسونا در لالیگا بازی کردهاند.