عکس یادگاری برای تیم ملی پول نمی‌شود

به گزارشافکارنیوز،کارلوس کی روش در نشست خبری بعد از ظهر امروز شنبه در آکادمی فوتبال خاطر نشان کرد: در این نشست قصد داریم پیرامون برنامه‎های تیم ملی صحبت کنیم و نقطه نظرات‌مان را در راه آماده سازی جام جهانی مطرح کنیم.

وی همچنین گفت: قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر(اردیبهشت ماه) برنامه های خودمان را به سازمان لیگ ارائه کردیم تا برنامه مناسبی برای فصل جدید لیگ برتر تنظیم شود. تاکید ما بر این بود که لیگ برتر ۱۲ جولای(۲۱ تیر) شروع شود ولی بزرگ ترین مشکل این است که لیگ را در زمان مقرر استارت زدند و در واقع از روز دوم مرداد لیگ شروع شد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اگر ما طبق این برنامه روبه جلو حرکت کنیم تیم استقلال در سه ماه اول فصل چهار بازی را از دست خواهد داد، واقعا این موضوع غیرمسئولانه ای است و هواداران فوتبال در ایران استحقاق این اتفاقات را ندارند. من فقط خواستم مثالی راجع به مسائلی که گریبان ما را گرفته است را مطرح کنم.

کارلوس کی روش یادآور شد: ما قصد داشتیم اردوی خوبی را در پرتغال برپا کنیم ولی دیروز به من گفتند بخاطر کمبود بودجه این اردو لغو شده است من برای این اتفاق خیلی ناراحتم و معتقدم تمامی هواداران در ایران بخاطر این مشکل دغدغه دارند.

وی بیان کرد: موضوعی که در اینجا می خواهم به آن اشاره کنم این است که برخی ها بعد از موفقیت ها با ما عکس می اندازند ولی این عکس های یادگاری مبلغ و اسکناس نمی شود که در جیب گذاشت. دنیا عکس یادگاری را به عنوان پول قبول نمی کند امیدوارم حمایت های مناسبی برای تیم ملی صورت گیرد زیرا برنامه‌ریزی لیگ هم مناسب نیست و ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

کی روش افزود: وقتی اتفاقات ناگوار رخ می دهد چه توقعاتی می توان داشت؟ لیگ در زمان بسیار نامناسب شروع شد و اولین اردوی آماده سازی تیم ملی هم لغو شده است، البته من مسئولیتم را کامل برعهده دارم و مثل خیلی از افراد نیستم که شانه خالی کنم، من به کارم ایمان دارم و مثل بعضی ها موقع جنگ و مبارزه عقب نمی مانم، من در جلوی صف مبارزه هستم چون به کارم ایمان دارم.