به گزارش افکارنیوز، محمد سررشته‌داری در واکنش به صحبت‌های امروز(شنبه) کارلوس کی‌روش درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اظهار کرد: کی‌روش صحبت‌هایی را مطرح کرده که به صورت غیر مستقیم این شائبه را ایجاد کرده که استقلال و پرسپولیس در برنامه‌ریزی سازمان لیگ دخالت داشته‌اند در حالی که اصلا چنین چیزی وجود نداشته است.

وی افزود: استفاده کی‌روش از واژگانی مانند آسمان آبی به شائبه دخالت استقلال در برنامه‌ریزی سازمان لیگ دامن می‌زند در حالی که این باشگاه هیچ دخالتی در این برنامه‌ریزی نداشته و حتی از مفاد آن خبر هم نداشته است. برنامه‌ریزی بازی‌های استقلال در لیگ برتر بر اساس برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طراحی شده چون استقلال در صورت صعود از این مرحله بیش از دو بازی خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در ادامه گفت: به فرض که سازمان لیگ در برنامه‌ریزی مسابقات از استقلال حمایت کرده باشد، باز هم کار صحیحی انجام داده است چون استقلال هم نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی است. همان‌گونه که حمایت از کی‌روش و تیم ملی لازم است، حمایت از استقلال هم الزامی است.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که استقلال در برنامه‌ریزی سازمان لیگ دخالتی نداشته است. بهتر است که کی‌روش این حرف‌های شائبه‌برانگیز را بیان نکند. آیا حمایت از تیم ملی وظیفه همه است اما حمایت از استقلال کار بدی است؟ آیا کی‌روش بر اساس یک ضرب‌المثل قدیمی فارسی معتقد است که مرگ خوب است اما برای همسایه؟!

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی و استقلال در مسابقات پیش روی خود موفق باشند.