به گزارش افکارنیوز، پیش از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی با سیاوش اکبرپور و عمران‌زاده صحبت کرد. در تمرین امروز خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، جی‌لوید ساموئل و جمشیدیان غایب بودند. سید مهدی رحمتی هم با تاخیر در تمرین استقلال حاضر شد.

۱۵ دقیقه نخست تمرین را دویدن و گرم کردن بازیکنان زیر نظر حاج قاسم بدنساز استقلال تشکیل داد. از نکات جالب تمرین امروز حضور پررنگ بازیکنان تستی بود.

در تمرین امروز استقلال دروازه‌بان‌های این تیم زیر نظر حمید بابازاده به تمرین اختصاصی پرداختند. آرش برهانی، فرهاد مجیدی، محمد قاضی، سیاوش اکبرپور حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری و امیرحسین صادقی در تمرین‌های ریکاوری شرکت کردند و با گذشت ۱۵ دقیقه از آغاز تمرین، به جمع سایر بازیکنان ملحق شدند.

در تمرین امروز بازیکنان استقلال در سه گروه و به مدت ۳۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی استقلال مشغول به آقاوسط شدند.

۳۰ دقیقه پایانی تمرین را فوتبال درون تیمی بدون حضور بازیکنان حاضر در دیدار استقلال برابر گسترش فولاد تشکیل داد. البته در این میان پژمان نوری و آرش برهانی استثنا بودند. آن‌ها برای یک نیمه در این تمرین حاضر بودند. تک گل این بازی فوتبال را محمد مهدی نظری به ثمر رساند.

از دیگر نکات جالب تمرین امروز سپک‌تاکرای امیرحسین صادقی و محمد قاضی بود. هر دوی این بازیکنان دیگری را به نقض قوانین بازی متهم می‌کردند. به طور مثال در جایی محمد قاضی با قسم خوردن به ماه مبارک رمضان، سعی در قانع کردن امیرحسین صادقی داشت.

تمرین استقلال ساعت ۲۰:۱۵ به پایان رسید و از این تمرین حدود ۱۵۰ تماشاگر دیدن کردند.