به گزارش افکارنیوز، سرمربی تیم گسترش فولاد می‌گوید به عنوان بازیکن از فوتبال خداحافظی می‌کند و به مربی‌گری خواهد پرداخت.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری قبل از بازی با تیم فجر شهید سپاسی اظهار کرد: من ابتدا باید بگویم که به احترام هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها که نظرشان این بود که می‌توانم در مربی‌گری مثمر ثمر باشم، به نظر آن‌ها احترام گذاشته و این تصمیم سخت‌تر از سخت را گرفتم تا از بازیکنی در فوتبال خداحافظی کنم و فقط به مربی‌گری بپردازم.

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود رسول خطیبی که یکی از بهترین بازیکنان ایران که در تیم‌های اروپایی نیز بازی کرده است، خداحافظی باشکوهی داشته باشد، بیان کرد: این مسئله را باشگاه پیگیری می‌کند و احتمالا تا نیم فصل یک بازی دوستانه‌ای با یکی از تیم‌های خوب برگزار می‌شود. آقای تاج لطف کردند و کارت مربی‌گری من را صادر می‌کنند تا این فصل بتوانم به مربی‌گری بپردازم و در پایان فصل به دوره مربی‌گری خواهم رفت که احتمالا در آلمان خواهد بود از حدود یک و نیم سال قبل نیز دعوتنامه‌ای دریافت کرده‌ام.

خطیبی بیان کرد: برای کسب سه امتیاز در بازی فردا بازی خواهیم کرد. فجر سپاسی انگیزه زیادی دارد ولی ما در زمین خودمان بازی خواهیم کرد و باید سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی گسترش فولاد درباره مصدومان بازی فردا گفت: مرتضی محبوبی به این بازی نمی‌رسد و رسول علیزاده نیز که مصدوم بود، احتمال دارد در بازی فردا از او استفاده کنیم.

سرمربی جوان گسترش فولاد درباره اینکه برای دو پستی که اظهار داشته است در آن‌ها مشکل دارد چه کاری انجام داده است، اظهار کرد: با چند بازیکن خارجی صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله مذاکرات‌مان به نتیجه برسد و بتوانیم با آن‌ها قرارداد ببندیم.

وی درباره اینکه از چه هفته‌ای بازی آن‌ها در استادیوم اختصاصی برگزار خواهد شد گفت: به دلیل اینکه رختکن‌های استادیوم اختصاصی مشکل داشت، نتوانستیم بازی را برگزار کنیم ولی از هفته ششم که بازی با داماش است بازی‌ها را در استادیوم اختصاصی برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: اگر تیم ما باتجربه نبود در این سه بازی گذشته با تعداد گلهای زیادی نتیجه را واگذار میکردیم. از همه بازیکنان راضی هستم. ما اگر ضد فوتبال بازی میکردیم، نتایج بهتری میگرفتیم ولی جوانمردانه بازی کردیم.