در واکنش به نامه‌نگاری با شورای تامین استان البرز

به گزارش افکارنیوز، باشگاه سایپا که برای اولین مرتبه در لیگ برتر می‌خواهد از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند و در کرج به مصاف تیم پرسپولیس برود، در واکنش به نامه‌ باشگاه پرسپولیس به شورای تامین استان نوشت؛ متنی را به عنوان بیانیه منتشر کرد در متن این بیانیه به سازمان لیگ، آمده است؛

ضمن ابراز تاسف از اقدام مدیران باشگاه پرسپولیس در تنظیم نامه به شورای تامین استان البرز، آن را اقدامی «دور از انتظار»، «غیرمتعارف و نامعمول» و «وهن آمیز» می‌دانیم. با این وجود سایپا از حق میزبانی خود در ورزشگاه انقلاب کرج تحت هیچ شرایطی صرف نظر نخواهد کرد.

باشگاه سایپا در این بیانیه مدعی است که تمامی امکانات میزبانی برای مسابقه روز یکشنبه با پرسپولیس آماده است و به مدیران پرسپولیس توصیه می‌کنیم با بهره گیری از ظرفیت عظیم و ارزشمند هواداری، به فکر ارتقای توان فنی و نمایش بازی جوانمردانه در مستطیل سبز فوتبال باشند. این پتانسیل هواداری نباید مجوزی برای اهانت مدیران این باشگاه به اهالی فهیم و بزرگوار کرج، مدیران متعهد استان و باشگاه سازنده سایپا باشد. باشگاه سایپا با انتقاد از تحریف واقعیت هایی که در نامه منسوب به باشگاه پرسپولیس برای شورای تامین استان ارسال شده اظهار امیدواری کرد که مدیران پرسپولیس «صداقت و راستی» را سرلوحه اقدامات تربیتی خود قرار دهند.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم روز یکشنبه قرار است در هفته چهارم لیگ برتر برگزار شود.