به گزارش افکارنیوز، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند.

حواشی پیش از شروع بازی و نیمه اول این دیدار به شرح زیر است:

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت صبا رفته و دسته گلی را به محمد مایلی کهن تقدیم کرد و با او عکس یادگاری انداخت.

* امیرحسین صادقی، جواد نکونام و سید مهدی رحمتی نیز با مایلی کهن خوش و بش کردند.

* فتح‌الله‌زاده نیز در حالی قبل و بعد از شروع بازی از سوی تماشاگران تشویق شد که هواداران آبی پوش بیشتر توجه‌شان به او بود و حتی بیشتر از بازیکنان او را مورد لطف‌شان قرار دادند!

* دن گاسپار، سیموئز و امید نمازی از کادر فنی تیم ملی ایران در جایگاه CIP ورزشگاه آزادی حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* بارش باران در حالی که ۳۰ دقیقه از نیمه اول گذشته بود در ورزشگاه آغاز اما بعد از ۵ دقیقه قطع شد.

* ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌ازده، نکونام، پژمان نوری، آرش برهانی، محمد قاضی، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، ‌ علیرضا واحدی نیکبخت

نکته جالب ترکیب امروز استقلال حضور ثابت نیکبخت در زمین است و امیر قلعه‌نویی بر خلاف بازی قبل مجیدی را روی نیمکت نشانده است. همچنین سیاوش اکبرپور نیز در بازی امروز نیمکت‌نشین شده است.

* ترکیب صبای قم:

مهرداد طهماسبی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، رضا عنایتی، مسعود حق‌جو، روزبه چشمی، فرید بهزادی، محسن بیات، مجید هوتن، ابوالفضل ابراهیمی، اکبر صادقی

* گروه داوری:

تورج حق‌وردی، محمدرضا ابوالفضلی، تورج عیوض محمدی، بیژن حیدری

* تماشاگر: ۲۰ هزار نفر