فدراسیون فوتبال ابرو نگرفته چشم کور می‌کند!

به گزارش افکارنیوز، مقداد نجف نژاد در خصوص اینکه آیا هیئت مدیره و مدیر عامل از نتایج استقلال راضی هست یا خیر، گفت: ما از نتایج راضی هستیم و مطمئن هستم بهتر از این خواهیم شد. شب گذشته هم تیم نتیجه گرفت و همانطور که قلعه‌نویی وعده داد استقلال بهتر از این می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه حل شده است یا خیر، گفت: شرایط استقلال همیشه همینگونه است و باید فکری اساسی کرد. ما به لحاظ بنیادی دچار مشکل هستیم و البته دولت هم مقصر نیست. اما باید از ظرفیت‌های دیگری استفاده کنیم که مشکلات به طور کل حل شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از این تیم در لیگ برتر گفت: این کار اساسا از بنیاد اشکال دارد. فدراسیون ابرو نگرفته چشم کور می‌کند. البته باید بگویم که آنها نیت خیرخواهانه دارند اما ما زیر بار این موضوع نخواهیم رفت. این کار همه را دچار مشکل می‌کند و درست است که یکسری افراد در ورزشگاه‌ها دوست دارند، جو آسیب پذیر باشد اما فدراسیون فوتبال نیز باید به شکل دیگری با این افراد برخورد کند نه اینکه به خاطر یک عده امتیاز از یک تیم کسر کند.

نجف نژاد در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: نمی‌شود تا برنامه‌های اصلی را پیاده نکرده به یک باره تصمیم حرفه‌ای بگیریم چون هنوز شرایط حرفه‌ای را برای لیگ کشور ایجاد نکردیم، قطعا فدراسیون فوتبال در موضوع کسر امتیاز تجدید نظر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه چه اقدامی در این باره انجام می‌دهد گفت: ما از همه پتانسیل‌ها استفاده می‌کنیم تا جلوی این اتفاق را بگیریم چون این موضوع فساد آور است، نه به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال بلکه به عنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس اعلام می‌کنم که شرایط باید برای همه چیز مهیا شود و اتفاقا در این زمینه با دوستان فدراسیون هم صحبت کردم. البته به زودی با کفاشیان هم صحبت می‌کنم تا این اتفاق رخ ندهد.

رئیس فراکسیون ورزش با اشاره به برنامه‌های وزارت در دولت جدید گفت: تصور می‌کنم سلطانی‌فر گزینه خوبی برای وزارت باشد چون من برنامه‌های او را مطالعه کردم، فکر می‌کنم او اشراف به ورزش دارد و باید با به کارگیری تیم کار آمد گره‌های ورزش را باز کند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی همیشه پشتیبان ورزش کشور بوده و هر شخصی که به عنوان فرد اول ورزش انتخاب میشود باید به فکر توسعه از لحاظ زیرساخت باشد،به طور مثال در روستاها باید زیرساختها افزایش پیدا کند و به لحاظ علمی و اقتصادی همه چیز را ارتقا ببخشیم. یکی از برنامههای سلطانیفر راکه مطالعه کردم مربوط به ورزش بانوان است و فکر میکنم در بخش بانوان برنامههای خوبی داشته باشد. در مجموعه او گزینه خوبی برای وزارت محسوب میشود.