به گزارش افکارنیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا ساعت ۱۹:۲۵ امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از بازی را در زیر می‌خوانید:

*‌با وجود اینکه حدود یک ساعت به شروع بازی مانده همچنان سکوهای متعلق به هواداران سایپا خالی است، این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس یکی پس از دیگری سکوها را اشغال می‌کنند.

* این در شرایطی است که حدود ۷ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* اما نکته عجیب و سؤال برانگیز برنامه‌های فرهنگی مسئولان سایپا این است که در این برنامه‌ها موزیک‌های زنده هم دیده می‌شد و موزیک‌های لس‌آنجلسی و خواننده‌های آنسوی مرزها نیز پخش شد. این موزیک‌ها خیلی راحت توسط بلندگوهای ورزشگاه پخش شد و این در شرایطی است که ملا محمد مسئول فرهنگی فدراسیون نیز در کنار زمین حضور دارد.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدن علی دایی او را به شدت با شعار «دایی به کرج خوش آمدی» ‌ تشویق کردند و با او خوش‌آمدگویی گفتند.

* یکی از مشکلات مسئولان باشگاه پرسپولیس در بازی امروز این بود که آنها علیرغم اینکه به دنبال این بودند تا لیست بازیکنان خود را برای بازی ارائه کنند، اما هیچ فردی را کنار زمین برای دریافت این لیست و پر کردن آن پیدا نمی‌کردند.

* بازیکنان سایپا وقتی برای گرم کردن به داخل ورزشگاه آمدند ابتدا به سمت حدود یک‌هزار هوادار خود رفتند و پس از دست تکان دادن برای آنها مشغول به گرم کردن شدند.

* نیلسون اولین نفری بود که برای گرم کردن وارد زمین شد، به همین دلیل مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت.

* ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل سایپا: ‌ نیلسون، بنگر، جلال حسینی، ماهینی، حقیقی، نوری، صادقیان، سید صالحی، میثم حسینی، میلاد غریبی و دهنوی.

* ترکیب سایپا در بازی با پرسپولیس: محمد باقر صادقی، علی زینالی، حامد شیری، ‌ سجاد مشکل‌پور، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، بابک حاتمی، کاوه رضایی، روزبه شاه‌علی دوست و سجاد شهباز زاده.

* ماموران نیروی انتظامی نیز که امروز تقریبا غافلگیر شدهاند چون با تعداد کمتر هواداران مواجه شدهاند، در دور تا دور زمین نشسته و در حال تماشای زمین هستند.