به گزارش افکارنیوز، دیدار سوپر جام باشگاه‌های انگلیس بین تیم‌های منچستریونایتد و ویگان اتلتیک انجام شد که در پایان به برتری دو بر صفر یونایتدها انجامید.

در این دیدار و در دقیقه هفت رابین فان پرسی دروازه حریف را باز کرد. مهاجم هلندی یونایتدها توپ را به پاتریس اورا پاس داد و به داخل محوطه جریمه حریف رفت. سانتر اورا و ضربه سر محکم فان پرسی به زاویه مخالف موجب شد تا یونایتدها یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۴، رافائل که در دفاع راست برای یونایتدها به میدان رفته بود دچار آسیب دیدگی شد تا در دقیقه ۱۶ کریس اسمالینگ جای او را در ترکیب بگیرد.

در ادامه دیدار حمله‌هایی از سوی دو تیم روی دروازه‌ها انجام شد ولی نتیجه‌ای در بر نداشت تا نیمه نخست با همان یک گل به سود یونایتدها به پایان برسد.

در حالی که پنج دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود، جیمز مک آرتور با خطا روی دنی ولبک نخستین کارت زرد این دیدار را از مارک کلاتنبرگ، داور مسابقه دریافت کرد.

در دقیقه ۵۹ دنی ولبک پاسی را برای فان پرسی ارسال کرد تا مهاجم هلندی با کنترل خوب خود فضا را برای شوت‌زنی خود فراهم آورد. وی با ضربه دقیق پای چپ خود برای بار دوم دروازه ویگان را باز کرد.

در دقیقه ۷۹ نتیجه باید برای یونایتدها سه بر صفر می‌شد و فان پرسی هت تریک می‌کرد. پاس‌های تک ضرب زیادی بین بازیکنان این تیم رد و بدل شد. تام کلورلی، هافبک یونایتدها با یک پاس، ‌ تیمش را از حالت دفاعی به حمله درآورد. پاس او به فان پرسی رسید ولی لئون بارنت، مدافع انگلیسی ویگان توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۸۸ راجر اسپینوزا به دلیل خطا روی تام کلورلی دومین بازیکن ویگان و زمین بود که کارت زرد دریافت کرد. کلورلی هم ۲ دقیقه بعد کارت گرفت تا یک بازیکن از منچستریونایتد هم کارت بگیرد.

چهار دقیقه وقت اضافه این دیدار هم سپری شد ولی تغییری در نتیجه این دیدار پیش نیامد تا یونایتدها با حساب دو بر صفر ویگان را شکست داده و قهرمان سوپر جام باشگاههای انگلیس را به دست آورند.