به گزارش افکارنیوز، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

*تماشاگران سپاهان استقبال خوبی از این بازی به عمل آوردند و برای دیدار تراکتورسازی و سپاهان نزدیک ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.

*تعدادی از هواداران تراکتورسازی تبریز نیز با اتوبوس از تبریز به اصفهان آمده‌اند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*هواداران سپاهان با توجه به تصادف مهدی کریمیان بازیکن فعلی تراکتورسازی و هافبک سابق تیم سپاهان و مصدومیت بازیکن بنری در حمایت از او تهیه کرده بودند و پیش از آغاز مسابقه این بنر را به رختکن تراکتورسازی تبریز بردند.

*پیش از آغاز بازی امید ابراهیمی، عقیلی، حمودی، حاج‌صفی، پاپی، آرش افشین و محمد غلامی به طرف نیمکت تراکتورسازی رفته و با جلالی خوش‌وبش کردند.

*هواداران سپاهان پیش از آغاز مسابقه به صورت ویژه مجتبی جباری هافبک خود را تشویق کردند و با القابی مثل " زیدان آسیا " از او تجلیل به عمل آوردند.

*بنری با تصویر مهدی کریمیان و با این جمله که " مهدی کریمیان برایت دعا می‌کنیم " در قسمتی از جایگاه هواداران سپاهان نصب شده است. همچنین پرچمی از تیم تراکتورسازی پشت دروازه جنوبی ورزشگاه فولادشهر قرار گرفته است.

*محمود کریمی مربی تیم سپاهان به جای کرانچار در نیمه نخست بازی از کنار خط طولی زمین مشغول هدایت سپاهانی‌ها بود و در طرف دیگر نیز فرهاد پورغلامی مربی تراکتورسازی کنار خط حضور داشت.

* در دقیقه ۱۱ کریم انصاری‌فرد مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه سپاهان با رحمان احمدی دروازه‌بان‌ طلایی پوشان تک‌به‌تک شد اما احمدی با واکنش مناسب و پای خود مانع آن شد که انصاری‌فرد گل برتری تراکتورسازی را به ثمر برساند.

*هواداران سپاهان و تراکتورسازی با تشویق‌های یکدیگر رابطه صمیمی خود را نشان می‌دادند.

*نیمکت‌نشینی‌های یعقوب کریمی هافبک سپاهان در این مسابقه نیز ادامه داشت و او در بازی امروز نیز از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کند.

*فرشید طالبی مدافع پیشین سپاهان که در فصل جاری برای تراکتورسازی به میدان می‌رود مقابل تیم سابقش در ترکیب ۱۱ نفره تراکتور حضور ندارد و از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کند.

*اعتراض‌های تماشاگران سپاهان به قضاوت سعید مظفری‌زاده در برخی صحنه‌های بازی قابل توجه بود.

*در دقیقه ۳۸ آرش افشین مهاجم سپاهان با حامد لک دروازه‌بان تراکتور تک‌به‌تک شد اما نتوانست از این موقعیت استفاده‌ کند.

*آرش افشین در دقیقه ۴۵ مسابقه به دلیل برخی شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه او به این هواداران اعتراض کرد و اعتراض او موجب شعار متقابل تراکتوری‌ها شد که این مسئله هواداران تیم سپاهان را نیز به حمایت از افشین واداشت.

این دیدار در نیمه نخست مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.