به گزارش افکارنیوز، انگین فیرات پس از پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: این اولین باری بود که در کرج مقابل پرسپولیس بازی کردیم و بازی خوبی هم انجام شد و طرفداران دو تیم از بازی لذت بردند. تیم سایپا در چند هفته اخیر دچار بدشانسی شده بود و نتیجه این بازی برای‌مان خیلی مهم بود. در نهایت با تلاش به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم باید مقابل تیم خوبی بازی کنیم. تیمی که تاکنون گلی هم دریافت نکرده بود. هر دو تیم جنگنده در میدان حاضر شدند و بازی سرعت خوبی داشت و در نهایت مستحق برد هم بودیم.

فیرات تصریح کرد: فوتبال بازی جالبی است. گلی که شاه علی دوست زد گل سختی بود و بعد از آن گل هم هر دو تیم هم موقعیت گلزنی داشتند. البته این مرتبه شانس هم با ما همراه بود. همانطور که در دیدار با راه آهن ما آخر بدشانسی بودیم.

سرمربی سایپا در مورد ارتباطش با علی دایی گفت: دایی دوست صمیمی من است ولی وقتی وارد زمین می‌شویم در میدان رقیب یکدیگر هستیم.

فیرات در مورد توهین سیدجلال حسینی به خودش گفت: بهتر است در این مورد از سیدجلال بپرسید من که فارسی نمی‌دانم. اگر فردی به مربی توهین می‌کند شخصیت خودش را نشان می‌دهد.

فیرات در مورد داوری مسابقه گفت: من در مورد داوری حرفی نمیزنم.