برخی عناوین و اخبار روزنامه های ورزشي صبح امروز


عناوین روزنامه استقلال جوان

آندره لوئیز: به من گفتند به ایران نرو، جای خطرناکی است اما…

اینجا با برزیل فرقی ندارد، مثل خانه ام است. - اطرافیان سرمربی تیم ملی گنده تر از دهانشان حرف می زنند، فتح ا… زاده: آقای قطبی بگو یکی از دستیارانت با مجیدی مشکل دارد. - الف - ش امروز استقلالی امروز استقلالی می شود، آندو هم آبی پوش شد. - موضع گیری دادگان علیه سرمربی تیم ملی در مجلس، قطبی به ۳۰ هزار دلار هم راضی بود چطور حالا ۷۰۰ میلیون می گیرد. - تیموریان در شرق دور تصمیم می گیرد، آندو در دو راهی آبی استقلالی و زرد سپاهانی. - نمی توانم اسمش را بگویم، ‌ پرسپولیس او را می خواهد، امیری: استقلال هنوز جا دارد. - مظلومی: در اردوی ترکیه به استقلال واقعی می رسیم. - حضور ۸۳ دقیقه ای نکونام در هفته اول لالیگا.


عناوین روزنامه پیروزی



مطمئن باشید حقم را در فیفا می گیرم، دایی: به شوخی با آبروی من بازی کردند. - کفاشیان: پرونده دایی تمام شده، نیازی به جلسه مشترک نیست. - جلسه کاشانی و دایی برای جذب بازیکن. - بازار گرمی ممنوع، پرسپولیس این دو نفر را نمی خواهد. - تیموریان: از سه تیم تهرانی پیشنهاد دارم، دغدغه های پرسپولیس برای جذب آندو. - پرواز شبانه تیم ملی به چین، غلامرضا رضایی: قهرمانی در جام ملت ها دور از دسترس نیست. - استراحت سرطلایی در خانه. - کمر درد داشتم اما خم به ابرو نیاوردم، ‌ رضایی: هر تیمی فولاد را ببرد شاهکار کرده!. - اگر دایی OK بدهد، ‌ پرسپولیس کریمی را جذب می کند.



عناوین روزنامه ایران ورزشی

منصوریان: باورم نمی شد فتح ا… زاده این حرف ها را بزند، سرمربی تیم ملی باشم از مجیدی و میداودی استفاده می کنم.
- فتح ا… زاده: به مربی تیم ملی هشدار می دهم مراقب اطرافیانش باشد، ‌ بعضی ها بزرگتر از دهانشان حرف می زنند. - خوشحالم که کره با تمام قدرت می آید، قطبی: شاید فرهاد را برای اردوی بعد دعوت کنم. - کفاشیان: هرکس به منافع خودش فکر می کند، حکم همان است، کاری ندارم که با دایی جلسه بگذارم. - مسئولان استقلال از من حمایت نکردند، ‌ مبعلی: به پیشنهاد پرسپولیس نه نمی گویم. - کمیته انضباطی بخواهد برای برای جوابگویی می روم، پورحیدری: فقط قلعه نویی و حیدری را هو کردند. - در صحنه گل فولاد حواسم به یار خودم بود، شیثخدا نخواست قیچی ام گل شود.

عناوین روزنامه ۹۰

اطرافیان افشین گنده تر از دهانشان حرف می زنند، فتح ا… زاده: قطبی بگوید به خاطر دستیارش مجیدی را دعوت نمی کند!. - فردوسی به دنبال مجوز پخش مصاحبه جنجالی جادوگر، کریمی: از بابام هم عذرخواهی نکرده ام، ‌ چه برسد به این آقا!. - تذکر دایی به نوری، اگر مصدوم هستی برای تیم ملی بازی نکن. - شایعه در اصفهان، عنایتی قهر کرد و به امارات رفت. - نکونام ۸۵ دقیقه بازی کرد مسعود بازی نکرد. - شجاعی: فقط در بازیهای تدارکاتی به من میدان می دهند. - احضار مبعلی به کمیته انضباطی استقلال، هافبک آبی ها استیضاح شد!. - محرمی: شوهرخواهر عکاستان روی عکس من ضربدر زد ونوشت، مردی که باطل شد!.

عناوین روزنامه خبر ورزشی


پرواز شاگردان قطبی به خاور دور، آخرین تمرین تیم ملی فقط ۳ تماشاگر داشت!. - دعوت نشدن مجیدی به من و حاجیلو ارتباط ندارد، منصوریان: اسرار استقلال را بگویم، نمی توانید به خیابان بیایید. مجیدی به خاطر مربی تیم ملی دعوت نمی شود، فتح ا… زاده: اطرافیان قطبی بزرگتر از دهانشان صحبت می کنند. - فکر نمی کردم به این مشکلات بخورم، مبعلی: مربیان استقلال از من حمایت نکردند. - دادکان: هم دراین فوتبال دروغ می گویند، دراین فوتبال را تخته کنید. - این پرونده از نظر ما بسته شده، کفاشیان: هیچ جلسه ای با دایی نمی گذاریم. - اوسال با ۳۰ میلیون تومان فرار کرد، باشگاه پرسپولیس: به فیفا شکایت می کنیم. - واکنش عجیب استقلالی ها به ادعای حیدری مبنی بر پیوستنش به پرسپولیس، خسرو حیدری تهدید شد.


عناوین روزنامه ابرار ورزشی


نیمکت نشینی ام فنی نیست، مبعلی: مسئولان استقلال هیچ حمایتی از من نکرده اند. - پس از ارائه مدارک آقایان دست و پای خود را گم کردند، دایی: کسی که هیچ تخصصی در فوتبال ندارد همه کاره فدراسیون است. - رای کمیته استیناف باید اعمال شود، ‌ کفاشیان: پرونده دایی بسته شده، ‌ نیازی به نشست مشترک نیست. - سید مهدی رحمتی: ناگفته های بین ۲ نیمه بازی با استقلال را در زمان اوج سپاهان می گویم. - سبک بازی مبعلی را قبول دارم، ‌ قطبی: ازحرف هایم در کنفرانس مطبوعاتی اشتباه برداشت شده است. - تیموریان: امروز وضعیتم در فوتبال ایران مشخص می شود