به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی در خصوص دیدار استقلال و داماش و شرایط تیمش صحبت های زیر را انجام داد.

*استقلال مقابل داماش به ۳امتیاز خیلی مهم رسید.

به نظرم ما بازی خوبی انجام دادیم و با تجربه بازیکنانمان و تعویض‌های امیر قلعه‌نویی توانستیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم. با این حال بایستی یادآور شوم که بازی روی چمن مصنوعی کیفیت بازی در چمن طبیعی را ندارد.

*شنیده شد که جو ورزشگاه عضدی به هیچ عنوان مطلوب نبوده تا جایی که اکثر بازیکنان استقلال نسبت به واکنش و فحاشی تماشاگران داماش معترض بودند؟

من فکر می‌کنم که نباید در آستانه دیدار آسیایی استقلال و بوریرام، اجازه دهیم حواشی، کار ما را تحت تاثیر قرار دهد. آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی، آقای بهروان و ناظر بازی آقای خلیفه‌سلطان در ورزشگاه حاضر بودند و همه اتفاقات را یادداشت کردند.

*خبر شکسته شدن شیشه اتوبوس استقلال بعد از بازی هم البته جزو اخباری بود که در این خصوص مطرح شد؟

بعد از خروج از استادیوم در فاصله ۳ دقیقه، دو پرتاب سنگ به شیشه اتوبوس تیم استقلال داشتیم که بر اثر ضربه وارده، شیشه‌ها پودر شد اما نریخت. با اینحال اگر شیشه‌های اتوبوس تیم ۲جداره نبود، احتمال اینکه مجروح هم بدهیم وجود داشت. احساس من این است که این موضوع به هیچ عنوان قابل اغماض نیست. گزارش نیروی انتظامی به طور قطع به سازمان لیگ ارائه خواهد شد ولی واقعا خدا به ما رحم کرد که شیشه‌ها ۲جداره بودند و نریختند.

*باشگاه استقلال این موضوع را پیگیری خواهد کرد؟

اول باید بگویم که ما این حرکت غیرقابل قبول را به هواداران داماش نسبت نمی‌دهیم. اگر فرد خاطی را می‌گرفتیم خیلی خوب می‌شد ولی واقعا این یک حرکت غیرانسانی و به دور از اخلاق ورزشی بود.

*باتوجه به اینکه استقلال در آستانه اولین دیدار آسیایی‌اش مقابل بوریرام است، این حواشی تاثیری در کار تیم نخواهد داشت؟

درست به همین دلیل است که من میخواهم تا از کسانی که قلبشان برای فوتبال میتپد، درخواست کنم که باتوجه به اینکه تیم استقلال در آستانه صعود مستقیم به جمع ۴تیم برتر آسیاست، اجازه بدهند آرامش در استقلال حاکم باشد تا بتوانیم بوریرام را در تهران قاطعانه ببریم و انشاالله با یک بازی خوب در تایلند، صعودمان را قطعی کنیم.