به گزارشافکارنیوز، صمد نیکخواه بهرامی پیش از آنکه توسط علی دایی مورد تجلیل قرار بگیرد اظهار داشت: اینکه یک چهره بزرگ ورزشی مثل علی دایی به من لوح تقدیر می دهد باعثخوشحالی‌ام است. او مربی خیلی بزرگی است و یک چهره شاخص در ورزش کشور محسوب می‌شود. برای من مایه افتخار است که به عنوان نماینده تیم ملی بسکتبال از دست دایی تقدیر‌نامه می‌گیرم.

وی در مورد اینکه این مراسم را سازمان لیگ فوتبال ترتیب داده است گفت: ۹۰ درصد توجه ورزش ما به فوتبال است و این خیلی خوشحال‌کننده است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به تیم ملی بسکتبال توجه می‌کنند. وقتی تیمی از ایران در هر رشته ورزشی باعثموفقیت می‌شود دل هموطنان ما را شاد می‌کند و این بسیار ارزشمند است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند و باعثشادی مردم شود.

وی در مورد اینکه خودش استقلالی است و برای دایی کری میخواند یا نه گفت: من استقلالی هستم اما علی دایی را دوست دارم و امروز برای اولین بار بود که او را از نزدیک دیدم. من یک استقلالی هستم اما تیم دومم هم پرسپولیس است و دوست دارم این دو تیم همواره موفق باشند و بخصوص برای علی دایی هم آرزوی موفقیت میکنم.