صالحی قطعا به مجلس معرفی می‌شود

به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا ساور درباره جلسه سرپرست وزارت ورزش با معاونان، گفت: معارفه کوتاهی بود، همه قرار شد کار خود را پیش ببرند تا وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که ادامه همکاری شما با وزارت به چه صورت است، اظهار داشت: ما به او و خدمت‌رسانی علاقمند هستیم اما ادامه همکاری به نظر سرپرست وزارت ورزش بستگی دارد.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال دیگر فارس، مبنی بر اینکه شنیده شده به دلیل تغییر تحول در مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بودجه‌ای در اختیار این دو باشگاه قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس در اعتبارات قانونی ردیف بودجه اعتباری ندارند. این دو باشگاه در مجلس جزو باشگاهایی هستند که قابل واگذاری هستند. با توجه به اینکه فرآیند سرخابی‌ها سودده اعلام شده است، برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد تا نحوه واگذاری اعلام شود، بنابراین این دو باشگاه نمی‌توانند اعتبار بگیرند.

ساور درباره تأمین اعتبار این دو باشگاه عنوان کرد: آنها می‌توانند با اسپانسر و همراهی واحدهای دیگر بودجه‌اشان را تأمین کنند. طبق قانون وزارت ورزش هیچ بودجه‌ای نمی‌تواند در اختیار این باشگاه‌ها قرار دهد.

وی درباره اینکه آیا تغییراتی در مدیران عامل این دو باشگاه وجود خواهد داشت، گفت: من چیزی نشنیده‌ام، برای اینکه وقفه‌ای در فعالیت‌ها ایجاد نشود، قرار است همه به همکاری‌ خودشان با آقای صالحی ادامه دهند.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه صالحی تاکنون فعالیت ورزشی نداشته آیا فکر می‌کنید وی بتواند در این حوزه موفق شود، اظهار داشت: سیر مدیران ورزش را نگاه کنیم مدیرانی که داشتیم ورزشی‌اند، باید یک مدیر استراتژیک باشد که بتواند سکان ورزش را در اختیار بگیرد. تا الان هم همه موفق بودند. احساس می‌کنم صالحی به دلیل موفقیت‌ها و مطالعاتی که در حوزه فرهنگی داشته‌ در حوزه ورزش و جوانان هم می‌تواند مدیر موفقی باشد.

ساور درباره اینکه عده‌ای اعتقاد دارند ورزش باید به دست ورزشی‌ها سپرده شود، خاطرنشان کرد: اگر ورزش به یک ورزشکار سپرده شود، او فقط با یک رشته آشناست و از رشته‌های دیگر اطلاعی ندارد به عنوان مثال با مربیگری، اصطلاحات فنی و مسائل دیگر آشنایی ندارد اما مدیر استراتژیک می‌تواند با بکارگیری همکاران دیگر مدیریت کند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا فکر میکنید صالحی به عنوان وزیر به مجلس معرفی شود، گفت: قطعا معرفی میشود. برای اینکه وقفهای در فعالیتهای ورزشی ایجاد نشود، فکر میکنم در مجلس رای بالایی داشته باشد.