برخلاف بيشتر برنامه هاي ورزشي شبكه هاي مختلف صدا و سيما ، برنامه تلويزيوني ۹۰ كه دوشنبه شب ها از شبكه ۳ پخش مي شود از پخش گفت و گوي انتقادي علي كريمي در پايان بازي استيل آذين مقابل تراكتورسازي ، منع شد.

به گزارش ایلنا عادل فردوسی پور، تهیه کننده و مجری برنامه ۹۰ در هنگام پخش این برنامه توضیح داد که آیتم گفت و گوی کریمی آماده شده اما به دلایلی که او هم از آنها بی خبر است نباید در شبکه ۳ پخش شود.

فردوسی پور اشاره ای به دلایل نکرد با این حال او هوشمندانه تلاش کرد نشان دهد که مشکل به سایت های کلی سازمان صدا و سیما بر نمی گردد و تنها مختص شبکه ۳ است.

گفته می شود مصطفی آجورلو ‏، مدیرعامل باشگاه استیل آذین که کریمی بعد از بازی با تراکتورسازی غیر مستقیم او را مسبب مشکلات تیم معرفی کرد، رابطه صمیمانه ای با غلامحسین آقازمانی، مدیر ورزش شبکه ۳ و حسین زکایی ‏، دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما دارد. زکایی یکی از معدود نفرات بانفوذ در شبکه ۳ است که در کنار مهدی هاشمی ‏، تهیه کنندگی بیشتر برنامه های ورزشی این شبکه را به عهده می گیرد. او و آقازمانی از دوستان نزدیک سعید آجورلو، برادرزاده و مشاور عالی مدیرعامل استیل آذین هستند.

در پایان برنامه دیشب ۹۰، فردوسی پور بار دیگر ناراحتی اش را از مدیران شبکه ۳ با مخاطبان برنامه ۹۰ درمیان گذاشت. او گفت نه تنها اجازه نداده اند گفت و گوی کریمی را پخش کند ‏، که با اضافه کردن ۱۰ دقیقه به زمان برنامه اش هم مخالفت شده است. به همین دلیل و در حالی که هنوز دو بازی از بازیهای هفته هفتم لیگ و نیز گفت وگو با مهدی تاج نایب رئیس ‏، فدراسیون فوتبال پخش نشده بود، فردوسی پور ۷ دقیقه پیش از پایان برنامه، خداحافظی کرد.

پیش از خداحافظی اما او کار خودش را کرد. تقریبا همه حرفهای کریمی را که انتقاد غیرمستقیم از مدیریت استیل آذین بود، تکرار کرد.

حالا دیگر اختلاف فردوسی پور با برخی مدیران شبکه ۳ آشکار شده است اختلافی که البته همیشه با حمایت علی اصغر پورمحمدی، مدیرشبکه ۳ پایانی خوش برای تهیه کنده ۹۰ داشته است.