به مورینیو، فرگوسن و رئال مادرید " نه " گفتم

به گزارش افکارنیوز، پس از مشکلاتی که " روبرت لواندوفسکی " با مسئولان باشگاه دورتموند پیدا کرد، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه این بازیکن با تیم‌های بایرن مونیخ، منچستریونایتد، رئال مادرید و چلسی وارد مذاکره شده است. وی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی فصل گذشته مقابل رئال مادرید چهار گل به ثمر رساند. لواندوفسکی پس از ان پیامی از مورینیو دریافت کرد مبنی بر اینکه " می‌خواهم به هر باشگاهی می‌روم تو هم به تیم من بیایی. "

لواندوفسکی در گفتگو با سان اظهار داشت: تایید می‌کنم که با مورینیو صحبت کردم. ما قبلا چند بار با هم صحبت کرده بودیم. شماره مورینیو را داخل تلفن همراهم دارم. برای من افتخار بزرگی است که مربی‌ای همچون مورینیو به من پیغام می‌فرستد. سال قبلش با سرآلکس صحبت کرده بودم که واقعا احساس خیلی بزرگی است. کناره گیری فرگوسن از فوتبال روی تصمیم من برای آمدن به انگلستان تاثیر نگذاشت. او یک سال قبل با من صحبت کرد و فکر می‌کنم زمان خوبی نبود.

مهاجم دورتموند در ادامه گفت: لیگ برتر به مانند لالیگا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فکر می‌کنم بوندس لیگا همه شرایط از جمله ورزشگاه، هوادار و فضا را در اختیار دارد تا در پنج سال آینده بر فوتبال جهان حکمفرمایی کند.

لواندوفسکی همچنین تایید می‌کند که با " فلورنتینو پرز "، رئیس باشگاه رئال مادرید، پس از بازی این تیم با دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

"روبرت لواندوفسکی" فصل گذشته ۲۴ گل برای دورتموند در لالیگا به ثمر رساند ضمن اینکه ۱۰ گل هم در لیگ قهرمانان اروپا حاصل عملکرد این بازیکن بود. این بازیکن تا سال ۲۰۱۴ با دورتموند قرارداد دارد و باید دید که در این تیم میماند و یا به عنوان بازیکن آزاد از دورتموند میرود.