قلعه‌نویی: خجالت‌زده بازیکنانم هستم

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار با راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: به مناسبت روز پهلوانی تبریک می‌گویم و روز پزشک را هم تبریک می‌گویم. خدا را شکر بعد از بازی با تایلند بازیکنان را ریکاوری کردیم و به غرور و شرف بازیکنان تبریک می‌گویم از پارسال تا کنون هفت هشت تومان بیشتر پاداش نگرفته‌ایم و مخلصانه کار می‌کنند و به خاطر پیراهن و مردم تلاش می‌کنند. وقتی بازیکنان و همکارانم را می‌بنیم خجالت ‌زده می‌شوم که اینطور تلاش می‌کنند و من قلعه‌نویی نمی‌توانم کاری کنم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم. در دقیقه ۲۰ به بعد کمی افت کردیم هنوز با استقلال مد نظر من فاصله داریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت جواد نکونام، گفت: جواد و سایر بازیکنان بازیکنان بزرگی هستند. ما خوب بدنسازی نکردیم و طبیعی است در نمودار حرکتی ‌شان فراز ونشیب دارند البته با توجه به تجربه‌شان بازی به بازی بهتر می‌شوند. برده‌ایم اما بازهم می‌گویم برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زنند. همه تیم‌ها پنج‌شنبه به پنج‌شنبه و جمعه ها بازی می‌کنند اما ما چهارشنبه بازی کردیم و امروز هم یکشنبه بازی کردیم و یک ماه پیش هم نامه نوشتیم ولی توجهی نشد.

سرمربی استقلال در مورد بازی با استقلال خوزستان، و پرسپولیس و اینکه می‌توانید آماده شوید، گفت: زمانی سه ماه سه ماه بازی برگزار نمی‌شد اما اکنون یک روز هم استراحت نمی‌دهند. یک روز استراحت که حق‌مان است را می‌خواهیم از بهروان تشکر می‌کنم و امیدوارم به خواسته‌ ما توجه کنند به استقلال خوزستان فکر می‌کنیم و بعد به دربی فکر می‌کنیم.

وی در مورد اعلام برنامه چهار هفته بعدی لیگ، گفت: باید برنامه را ببینم و به تاج هم گفتم که در برنامه ریزی اشتباه کردند که فکر میکردند ۴ تیم آسیایی داریم اما اکنون یک نماینده در آسیا داریم این برنامه ریزی برای اسفند مناسب است. اگر به ما فشار بیاید از تاج میخواهم ورود و مشکل را حل کند.