بروید از احمدی‌نژاد پول بگیرید!
گروه ورزشی

؛ لغو دوباره اردوی تیم ملی در پرتغال اتفاق نومیدکننده‌ای بود که با واکنش گسترده منتقدین و اهالی رسانه همراه شد. رئیس فدراسیون برای دریافت هزینه این اردو روی وزارت ورزش حساب باز کرده بود اما وقتی به ملاقات صالحی امیری سرپرست جدید وزارتخانه رفت و جواب منفی از او شنید، با فراست و زیرکی ابتدا شایعه لغو اردو به دلیل بی‌پولی را توسط چند خبرنگار نزدیک به خود رسانه‌ای کرد تا بلکه بتواند از این طریق وزارت ورزش را تحت فشار قرار داده و بتواند مبلغ اردو را از خزانه وزارتخانه برداشت کند. سناریوی که در ‌‌نهایت به بن رسید تا چاره‌ای جز لغو اردو باقی نماند.

به گزارشافکارنیوز؛ کفاشیان که بعد از لغو اردوی پرتغال حسابی در رسانه‌ها سروصدا به پا کرد تا توپ را به زمین وزاتخانه انداخته و آن‌ها مقصر اصلی کنسلی اردوی تیم ملی معرفی کند در نهایت با واکنش تند صالحی امیری روبرو شد. او بعد از فرافکنی‌های کفاشیان، شخصا با او تماس گرفت و او را مورد مواخذه قرار داد و گفت: «اگر قرار بود دولت هزینه‌های جزیی فوتبال را بدهد، چه نیازی به داشتن رییس فدراسیون بود؟ شما می‌گویید مستقلید و اگر دخالت کنیم، فیفا حساس می‌شود که چرا دخالت کرده‌اید. تمام تیم‌هایی که به جام جهانی صعود می‌کنند خیلی سریع اسپانسر جذب می‌کنند. پس این ضعف شماست که نتوانسته‌اید پول هزینه‌ها را جور کنید!»

کفاشیان به سرپرست وزارتخانه پاسخ داد که احمدینژاد به فدراسیون قول کمک داده بود و آقای سرپرست با حاضرجوابی خاصی بلادرنگ پاسخ رئیس خوش خنده فدراسیون فوتبال را اینگونه داد: بروید از خود آقای احمدینژاد پول بگیرید! امیری صالحی در پایان با کفاشیان اینگونه اتمام حجت کرد: آقای کفاشیان، یادتان باشد با سروصدا به راه انداختن در رسانهها نمیتوانید به هدفتان برسید!