حسینی: مشکلی با هواداران استقلال ندارم

به گزارش افکارنیوز: میثم حسینی پس از پیروزی ۳ بر یک برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود، فولاد پنج هفته متوالی به برد رسیده بود اما توانستیم با نظم و با کیفیت بازی کنیم و سه امتیاز خوبی را بگیریم. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌‌کنم.

وی در مورد فراز و نشیب پرسپولیس گفت: ما هفته گذشته مقابل نفت هم خوب کار کردیم اما فقط در ایجاد موقعیت ضعف داشتیم. با انگیزه‌هایی که دایی به ما می‌دهد و راهنمایی‌های فنی او توانستیم مقابل فولاد هم خوب و منطقی بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

حسینی ادامه داد: پرسپولیس در دو فصل گذشته جایگاه خوبی نداشته اما ما می‌خواهیم در این فصل به موفقیت برسیم. این برد نباید ما را مغرور کند، زیرا دربی سختی را پیش‌رو داریم. ما صد درصد برای برد به دیدار استقلال می‌رویم.

وي در مورد تجربه حضور در دربي با پيراهن استقلال گفت: من اين مسئله را به فال نيک ميگيرم.من شرايط دربي را به خوبي ميدانم و استقلال هم هميشه استقلال است و به اين تيم احترام ميگذارم. من با استقلال معرفي شدم و براي هواداران اين تيم هم احترام زيادي قائل هستم مطمئن باشيد که هيچ مشکلي بين من و هواداران استقلال پيش نميآيد من هميشه آنها را دوست دارم و آنها هم من را دوست دارند و براي آنها احترام قائلم قبل از بازي هم به سمت نيمکت استقلال ميروم.