نامجومطلق: حرف‌ کفاشیان کارشناسی نیست

به گزارش افکارنیوز: مجید نامجومطلق درباره اظهارات علی کفاشیان مبنی بر اینکه جامعه فوتبال تصمیم بگیرد تیم ملی در اولویت باشد یا باشگاه‌ها، عنوان کرد: چنین چیزی امکان ندارد. این ضعف فدراسیون فوتبال است که نمی‌تواند این مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه تیم ملی و باشگاه‌ها رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند، ادامه داد: زمانی‌ که لیگ خوبی داشته باشیم تیم ملی قدرتمندی هم خواهیم داشت و از دل همین لیگ بوده که چهره‌های خوبی به فوتبال معرفی شدند. ضمن اینکه در حال حاضر خیلی از بازیکنان تیم ملی از لحاظ سنی در شرایطی هستند که باید برای جانشینی آنها آینده‌نگری و بازیکنانی از لیگ انتخاب شود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: حرف‌های کفاشیان غیرکارشناسی است چرا که او باید بداند اگر لیگ وجود نداشته باشد تیم ملی نیز وجود ندارد. اینکه بخواهیم از میان تیم ملی و باشگاه‌ها یکی را اولویت‌بندی کنیم به فوتبال‌مان لطمه زده‌ایم.

نامجو مطلق گفت: تمام کشورها برای بازی‌ در جام‌جهانی برنامه‌ریزی می‌کنند اما در ایران هنوز نتوانسته‌ایم بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک ببینیم.

وی با اشاره به پول‌هایی که در فوتبال رد و بدل می‌شود، تاکید کرد: چرا نمی‌توانیم بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک ببینیم؟ متاسفانه‌‌ تنها هدف آقایان در فدراسیون، بردن تیم به جام جهانی بود تا عکس یادگاری بگیرند و بگویند تیم ملی در زمان آنها به جام جهانی رفته است! وقتی به جام جهانی ۹۸ فرانسه و یا ۲۰۰۶ آلمان رفتیم فوتبال ما رونق گرفت ولی وقتی به جام جهانی نرفتیم ۴ سال فوتبال مان از رونق افتاد.