عالیشاه: تشنه بازی مقابل استقلال بودم

به گزارش افکارنیوز: امید عالیشاه در خصوص از دست دادن دربی، اظهار داشت: من هم مثل هر بازیکنی دوست داشتم خیلی زود در دربی باشم اما مثل اینکه قسمت این بود که من با پرسپولیس نباشم.

وی افزود: سخت است اما برای من دنیا به آخر نرسیده، فکر کنم پیروزی قبل از دربی برای ما بسیار مهم و حیاتی بود که آن را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در صحنه اول داور بازی خیلی سختگیرانه با من عمل کرد. با سرعت بسیار زیادی در کنار مدافع حریف حرکت می‌کردم و ناگهان تعادلم به هم خورد حالا انتظار نداشتم که خطا بگیرد، اما کارت زرد دیگر برای چه بود؟

این بازیکن خاطر نشان کرد: در صحنه دوم هم شما شک نکنید بازیکن حریف با من برخورد کرد و پنالتی انجام شد. در این گونه صحنه‌ها و با توجه به سرعت زیادی که داشتم قطعا یک مهاجم با کوچکترین برخورد نقش بر زمین می‌شود. من تمام تلاشم را در کل انجام دادم تا به نتیجه دلخواه قبل از دربی برسیم حالا بقیه‌اش با بچه‌ها.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که با چه تفکری خودت را در توپ اول به صورت شیرجه به زمین زدی، گفت: تعادل نداشتم، مگه من نمی‌دانستم دو کارته هستم؟ هر کاری کردم نتوانستم راهم را ادامه بدهم و به نظر شما وقتی یک بازیکن تعادل ندارد، چطور باید خودش را نگه دارد، من که بلد نیستم. من تمارضی در کارم نبود اما در صحنه دوم داور خیلی سختگیری کرد و بهتر است زیاد درباره آن صحبت نکنیم.

عالیشاه در پایان درباره نتیجه دربی نیز گفت: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است اما ما هم می‌خواهیم به بالای جدول برسیم و قطعا بچه‌ها به باخت فکر نمی‌کنند، کار خیلی سخت است اما انشاالله با یک بازی خوب و منطقی می‌توانیم استقلال راشکست دهیم، با توجه به شناختی که از مدافعان استقلال داشتم، تشنه بازی مقابل آنها بودم اما حالا به بازی‌های بعد از دربی و اعتماد مجدد دایی به خودم فکر می‌کنم.