جلالی: تراکتور مرا نخواهد از قراردادم می‌گذرم

به گزارشافکارنیوز: مجید جلالی درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل سایپا که با برتری یک بر صفر تراکتورسازی همراه بود عنوان کرد: بازی در شرایط فنی سختی برگزار شد و با اینکه نتیجه را کسب کردیم اما فضای فعلی بر عملکرد تیم تاثیر گذاشته است. از همان هفته‌های ابتدایی فضای سخت و سنگینی برای تیم به وجود آمده و هرچه می‌گذرد با آنکه نتایج ما رو به پیشرفت است اما این فضا سنگین‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲ بازی ابتدایی خود خوب نبودیم اما در ۵ بازی اخیر ۳ برد و ۲ تساوی کسب کردیم اما نمی‌دانم به چه دلیل این جو سنگین در تبریز به وجود آمده است. بازیکنان پرتلاش و فداکارانه بازی می‌کنند اما شرایط فعلی مسیر تیم را برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت دشوار کرده است.

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: شاید تنها بازی بد ما مقابل پرسپولیس بود که آن شرایط داوری به ما تحمیل شد و ۱۰ نفره شدیم اما در سایر دیدارها خوب کار کردیم و چند هفته است که گلی دریافت نکرده‌ایم اما چرا هنوز این فشار و فضای نامناسب وجود دارد موضوعی است که باید مسئولان باشگاه به آن رسیدگی کنند.

جلالی اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌خواهم وارد جزئیات این مسئله شوم اما به مسئولان باشگاه اعلام می‌کنم که برای تصمیم گیری هیچ معذوریتی نداشته باشند و حتی اگر باشگاه من را نخواهد حاضرم از قرارداد خود هم بگذرم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد شرایط تبریز او را خسته کرده به تسنیم گفت: فضای سختی است، اینکه در ورزشگاه شاهد دو دستگی هستیم؛ آن هم در شرایطی که بیشتر دیدارهای ما خارج از خانه بوده و هنوز بازی‌های خانگی ما مانده است. از هفته ۱۵ تا ۲۱ تنها یک دیدار خارج از خانه داریم و ۶ بازی ما در تبریز خواهد بود که همان زمان تیم ما می‌تواند حتی برای قهرمانی اوج بگیرد.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه او به دلیل دست نداشتن در مسائل حاشیه‌ای همواره از این مسائل لطمه خورده تصریح کرد: در این فوتبال بزرگ شده‌ام، می دانم که مسائل بیرونی و درونی چیست و نمی‌خواهم به آن دامن بزنم اما وقتی تیم ما تمرین شاداب و خوبی دارد و به فاصله ۲ ساعت بعد چند سایت خبر می‌زنند که در تمرین تراکتورسازی درگیری بوده از خود می پرسم این مطالب کذب از کجا آمده و چطور نقل می شود. البته من ریشه آن را می‌دانم اما رسیدگی به آن را برعهده مسئولان باشگاه می‌گذارم.

جلالی در مورد اینکه جریان های دلالی به دنبال حذف او هستند خاطرنشان کرد: این احتمال هم وجود دارد.

وی درباره اینکه بعد از بازی گفته بود بازیکنانش زیر فشار و با ناراحتی وارد زمین شدند عنوان کرد: همینطور است، جمعه شب قبل بازی و بین دو نیمه تمام تلاش من این بود که بازیکنانم را آرام کنم تا راحت بازی کنند. چگونه عده‌ای به خود حق می‌دهند این بازیکنان را کم کار و بی غیرت می خوانند و می توانند چنین حرفی را بگویند در حالی که بازیکنان تراکتورسازی با جان و دل کار می‌کنند و حتی برخی از آنها بعد از بازی با فجر در شیراز از اینکه مساوی کرده‌ایم گریه می‌کردند.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: هیچ سالی در تبریز چنین فضایی وجود نداشته و این فشار بر کیفیت کار ما تاثیر خواهد گذاشت.

جلالی درباره بحثتقویت کادر فنی خاطرنشان کرد: گروه فنی ما بسیار کارآمد و خوب است و احتیاجی به تقویت آن نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌شد جلالی نمی تواند با بازیکنانی چون علی کریمی و انصاری‌فرد کار کند اما تاکنون بدون مشکل با آنها پیش رفته به تسنیم گفت: بله، بسیاری پیش از جذب این بازیکنان گفتند که آنها تیم را به هم خواهند ریخت اما ما کوچکترین مشکلی نداشته‌ایم. اتفاقا این بازیکنان از منضبط ترین نفرات تیم ما هستند و سایر بازیکنان هم همین شرایط را دارند و با نهایت تلاش در تمرین و بازی حاضر می‌شوند.

جلالي در پايان پيرامون بحث جذب بازيکنان خارجي گفت: فکر مي کنم مسئله اساسي تيم ما فعلا همين فضايي است که به تيم تحميل ميشود و باشگاه بايد در مورد آن تصميم گيري کند و ساير مسائل در درجه دوم قرار دارد.