حقیقی: بازی کنم به استقلال گل می‌زنم

به گزارش افکارنیوز: رضا حقیقی با اشاره به اینکه روز گذشته بعد از پایان مسابقه تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان تست دوپینگ داده است، گفت: من تاکنون در جریان مسابقات لیگ برتر زیاد تست دوپینگ داده‌ام و این بار فکر کنم بار پنجم یا ششم بود که از من تست دوپینگ گرفته می‌شد و مشکلی با این قضیه ندارم.

وی با اشاره به پیروزی ۳ بر یک تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر از حریف بازی کرد و سرتر از فولاد بودیم. تمام نقاط مثبت حریف را بستیم و فکر می‌کنم اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

این هافبک تیم پرسپولیس در خصوص اینکه کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان در آستانه دربی در روحیه بازیکنان تأثیر مثبت گذاشته است، گفت: بله صد در صد برد مقابل فولاد روحیه‌ساز بود و احساس می‌‌کنم تیم دایی روز به روز بهتر می‌شود، امیدوارم که اوج خوب بودنمان را هم روز جمعه در بازی مقابل استقلال باشد.

حقیقی در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج پرسپولیس در ادامه لیگ برتر باز هم به صورت سینوسی یعنی یک بازی با شکست و یک بازی با پیروزی همراه خواهد بود، گفت: نه این طوری نیست، مطمئن باشید پرسپولیس نباید این طور باشد و فکر می‌کنم یکسری مسائل حاشیه‌ای باعثشد در دو بازی قبل نتیجه نگیریم ولی مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم.

حقیقی در خصوص اینکه آیا از عملکردش در دیدار مقابل فولاد خوزستان راضی بود یا نه، گفت: من اصلا قرار نبود در این مسابقه بازی کنم، نباید هم بازی می‌کردم، ولی به عشق پرسپولیس و علی آقای دایی که از من خواست بازی کنم من هم اطاعت امر کردم و بازی کردم ولی با چند دکتر که صحبت کردم همگی آنها به ضرس قاطع گفتند که بازی نکنم ولی من به خاطر عشقی که به پرسپولیس داشتم خواستم که به این تیم کمک کنم.

این هافبک تیم پرسپولیس در خصوص مسابقه روز جمعه مقابل استقلال و حساسیتی که هواداران برای این مسابقه دارند،؛ اظهار داشت: نمی‌شود که این حساسیت را نادیده گرفت، شرایط طوری است که اگر ۲۰ بازی را هم ببریم و خدای نکرده دربی را ببازیم انگار کاری نکرده‌ایم. فکر می‌کنم تیم ما آنقدر تجربه دارد که در دربی خوب بازی کند و ان‌شاء‌الله بازی را ببرد.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص رویارویی‌اش در میانه میدان با هافبک‌های ملی‌پوش تیم استقلال از جمله جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و همچنین ساموئل گفت: فکر می‌کنم دو تیم بازیکنان میانه میدانشان جزو نقاط قوتشان باشد و در روز دربی هم کار آنها سخت است و هم کار ما ضمن اینکه در روز دربی هر تیمی که نترس باشد برنده خواهد بود.

حقیقی در خصوص اینکه آیا در روز دربی او هم نترس خواهد بود، گفت: بله حالا شاید بازیکنان استقلال از لحاظ تجربی بالاتر از ما باشند ولی ما هم قدرت جوانی داریم و سعی می‌کنیم با دوندگی بیشتر آن کم‌ تجربگی را جبران کنیم.

این هافبک تیم پرسپولیس در پایان با اشاره به کری‌خوانی‌های بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: من کری نمی‌خوانم اما اگر بازی کنم تلاش می‌کنم یک گل به استقلال بزنم.