پشتیبانی ساکی از آلگری

به گزارش افکارنیوز: میلان فصل جدید رقابت‌های سری A را با شکست آغاز کرد تا انتقادها از ماسیملیانو آلگری سرمربی این تیم خیلی زود شروع شود و شایعه‌های اخراج او به گوش رسد. آریکو ساکی، سرمربی سابق میلان به ستایش از آلگری پرداخت و او را بهترین گزینه برای تیم کنونی میلان دانست.

ساکی در گفت‌وگویی که با روزنامه کوریره دلو اسپورت داشت، گفت: احترام زیادی برای آلگری قائل هستم. او مربی بسیار خوب و ایده‌آلی است و شخصیت جالبی دارد. حتی قبل از اینکه آلگری به میلان بیایید از طرفداران جدی او بودم. همواره به نیکی از آلگری یاد می‌کنم. بر این باورم که او با توجه به ابزاری که در اختیار دارد، نتایج خوبی را با میلان کسب کرده و کارهای زیادی برای این تیم انجام داده است. نمی‌دانم چرا بعضی به انتقاد از آلگری می‌پردازند و از اخراج او سخن به میان می‌آورند. شایعه‌هایی که فصل گذشته درباره اخراج او منتشر شد مرا ناراحت کرد. او فردی شایسته برای نیمکت میلان است.

او افزود: آلگری زمانی که در کالیاری بود، توانایی‌های خود را ثابت کرد. او در فصل نخست حضور خود در میلان هم این تیم را قهرمان کرد و نشان داد که یک مربی بزرگ است.

آلگری سه سال پیش از کالیاری به میلان پیوست. او در فصل نخست خود این تیم را قهرمان سری A کرد. در فصل دوم با این تیم در جایگاه دوم قرار گرفت و فصل سوم هم سوم شد. اگر روال همین‌گونه ادامه یابد در فصل جدید تیم آلگری در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد و این اصلا خوشایند روسونری نیست. میلان در نخستین بازی خود در فصل جدید با نتیجه دو بر یک برابر تیم تازه وارد هلاس ورونا تن به شکست داد. شاگردان آلگری در دومین دیدار خود یکشنبه میزبان کالیاری هستند.