انتقال ۹۱ میلیون یورویی بیل به رئال

به گزارش افکارنیوز: باشگاه رئال مادرید همچنان به دنبال این است که در آخرین روزهای فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی گرثبیل را جذب کرده و او را به صورت رسمی به هواداران معرفی کند.

براساس این گزارش، در شرایطی که هفته گذشته روزنامه «مارکا» اعلام کرد باشگاه‌های رئال مادرید و تاتنهام برای انتقال این هافبک ولزی در ازای ۱۰۰ میلیون یورو توافق کرده‌اند اما هنوز جادوگر ولزی رسماً به عضویت رئال درنیامده است.

امروز هم روزنامه «آس» اسپانیا در گزارشی مدعی شده مذاکرات طرفین سرانجام نتیجه داده است و تاتنهام جادوگر ولزی‌اش را در ازای ۹۱ میلیون یورو به رئال می‌دهد. «آس» منبع این خبر را مدیر برنامه‌های گرثبیل معرفی کرده است. بر اساس اعلام این روزنامه باشگاه رئال در ابتدا مبلغ ۸۴ میلیون یورو برای جذب بیل پرداخت می‌کند.

«آس» همچنین عنوان کرد بیل سالیانه ۷ میلیون یورو دیگر هم به دست خواهد آورد. بیل قرار است ۶۰ درصد از حق استفاده از تصاویرش را دریافت کند که با این شرایط تنها بازیکن تاریخ رئال مادرید لقب می‌گیرد که از این حیثرقمی بیشتر از ۵۰ درصد را به خود اختصاص می‌دهد.

این بازیکن ۲۴ ساله قرار بود با ۱۰۰ میلیون یورو به رئال برود ولی اگر این انتقال با ۹۱ میلیون یورور صورت بگیرد وی دومین انتقال گرانقیمت تاریخ نقل‌و‌انتقالات جهان فوتبال خواهد شد. این رکورد در حال حاضر دست کریستیانو رونالدو است که در سال ۲۰۰۹ در ازای ۹۶ میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال پیوست.

گفته ميشود بهترين بازيکن فصل گذشته ليگ برتر انگليس عصر فردا (يکشنبه) در مادريد حضور خواهد يافت و روز دوشنبه در تستهاي پزشکي رئال شرکت ميکند.