گالیانی: بازگشت کاکا به میلان امکان‌پذیر است

به گزارش افکارنیوز، آدریانو گالیانی در گفت‌وگویی با شبکه لانس‌نت به این موضوع که از بازگشت کاکا به میلان خوشحال می‌شود اعتراف و اعلام کرد برخلاف گذشته اکنون شرایط بازگشت این ستاره برزیلی به جمع روسونری‌ها فراهم شده است.

کاکا سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۵۶ میلیون یورویی از میلان جدا شد و به رئال مادرید پیوستن اما دوران حضورش در سانتیاگوبرنابئو چیزی کمتراز یک فاجعه نبوده است. او تقریباً از بدو ورودش به جمع کهکشانی‌ها مهره‌ای نیمکت‌نشین در رئال مادرید بوده است و به هیچ وجه نتوانسته انتظاری که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید از وی داشت را بر‌آورده کند.

تداوم نیمکت‌نشینی‌های کاکا، پرس را که تا فصل پیش با فروش این بازیکن برزیلی مخالف بود، اکنون متقاعد کرده او را بفروشد و طبق گفته گالیانی ممکن است میلان مقصد بعدی کاکا باشد. وی اظهار داشت: کاکا هنوز هم در قلب‌های ما است. او می‌تواند برگردد. بازگشتش اکنون امکان‌پذیر است. باید ببینیم چه می‌شود.

اعتراف گالياني به امکانپذير بودن بازگشت کاکا به رئال ماريد در شرايطي است که اين بازيکن برزيلي پس از بازي دوستانه اخير تيمش مقابل دپورتيوو لاکرونيا در جام دوستانه ترسا هرارا، اعتراف کرد ديگر ميخواهد کهکشانيها را ترک کند. اين در حالي است که ميلانيها تنها ۲ روز براي انتقال کاکا به سنسيرو فرصت دارند، چون فصل نقلوانتقالات دوم سپتامبر (پس فردا) به پايان ميرسد.