چلسی دور رونی را خط کشید

به گزارش افکارنیوز: مقاومت شیاطین سرخ و سرمربی آنها دیوید مویس برابر پیشنهاد‌های پر زرق و برق چلسی سرانجام ژوزه مورینیو را از تلاش برای خرید وین رونی منصرف کرد. مورینیو با اعتراف به اینکه دیگر به سراغ رونی نخواهد رفت گفت ساموئل اتوئو مهاجم جدید چلسی، تجربه‌ای که او برای خط حمله تیمش نیاز دارد را در اختیار قهرمان لیگ اروپای فصل گذشته قرار خواهد داد.

مورینیو پس از شکست برابر بایرن مونیخ در بازی سوپرجام اروپا، به شبکه اسکای اسپورت گفت: ما دیگر به دنبال جذب وین رونی نیستیم. برای تمام طرفین این ماجرا تمام شده است. ما واقعاً وین رونی را می‌خواستیم اما در نهایت شرایط پیوستن او به تیم‌مان هموار نشد و حالا همه چیز تمام شده است. ما گروه خوبی از بازیکنان در اختیار داریم و اضافه شدن ساموئل اتوئو هم کیفیتی که برای خط حمله‌مان لازم داشتیم را به ما می‌دهد. او بازیکن باتجربه‌ای است و تیم ما به چنین بازیکنان باتجربه‌ای نیاز دارد.

مورينيو تاکيد کرد که از تصميم روني براي ادامه ندادن تلاش خود براي پيوستن به چلسي با ارائه تقاضانامه کتبي به سران يونايتد، ناراحت نيست و اينکه به او براي انتخاب کاري که فکر ميکند بهترين است حق ميدهد. وي تصريح کرد: من مشکلي با تصميم او ندارم و به نظرم همه چيز رو به راه است. هر کسي از جمله من بايد درباره زندگي و آيندهاش تصميم بگيرد و بايد براي آن احترام فراواني قائل بود.