این دربی نبرد باتجربه‌ها و جوانان است

به گزارش افکارنیوز، ناصر ابراهیمی درباره دربی ۷۷ پایتخت اظهار داشت: باید یک حرف تکراری بزنم و باز هم تاکید کنم دربی شرایط خاص خود را دارد. در تمام دنیا هم دربی ها اینگونه است. اوایل دربی تهران آبی و قرمز نبود. پرسپولیس شاهین بود و سفید می پوشید اما بعد ها مثل بسیاری از دربی ها در دنیا آبی و قرمز شدند.

وی ادامه داد: دایی باید به بازیکنانش بگوید همه بازی ها را ببازند اما این دیدار را شکست نخورند. هیچ مربی دوست ندارد دربی را ببازد و زمانی که ما هم در پرسپولیس بودیم همیشه به بازیکنان می گفتیم نبازند. به همین خاطر استرس آنها زیاد می شد و مدیران هم مضطرب می شدند.

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: در سال های گذشته پرسپولیس ضعیف بوده اما با حضور دایی و جوانگرایی که انجام داده تیم تحرک پیدا کرده است. با توجه به اینکه هافبک های استقلال بالای ۳۰ سال سن دارند و هافبک های پرسپولیس زیر ۲۵ سال به نظرم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. نبرد باتجربه ها و جوان ها پیش خواهد آمد و همین موضوع بازی را زیبا می کند. امیدوارم اینطور شود.

ابراهيمي در پايان افزود: با توجه به استرسي که وجود خواهد داشت، به نظرم اين ديدار هم مساوي مي شود چراکه هر دو تيم مي خواهند بازي را نبازند.