به گزارش افکارنیوز، مردم خیلی زود قهرمانان خود را فراموش می کنند

- اولین دربی که برای استقلال به میدان رفتم دربی سال ۵۲ و قبل از بازی معروف شش بر صفر بود و در بیست دقیقه پایانی به جای غلامحسین مظلومی به میدان رفتم.
- پیوستن من به استقلال در حالی که در این تیم مهاجمان سرشناسی همچون غلامحسین مظلومی، حسن روشن، رضا عادلخانی و مژدهی بازی می کردند با حرف و حدیثهای بسیاری همراه بود اما عشق استقلال باعثشد دو سال از بهترین سال‎های جوانی خود را روی نیمکت بنشینم.
- قبل از پیوستن من به استقلال غلامحسین از مصدومیت کمر رنج می برد اما با پیوستن من به این تیم مشکل مصدومیت او نیز برطرف شد.
- دربی سال ۶۲ که با تک گل من استقلال به پیروزی رسید در چارچوب مسابقات باشگاه‌های تهران بود و ما اصلا انتظار چنین جمعیتی را نداشتیم.
- استقبال از آن مسابقه به حدی بود که ورزشگاه از یک ساعت قبل پر شده بود و حدود شصت هزار تماشاگر نیز به دلیل نبود جای خالی در بیرون ورزشگاه مانده بودند.
- شدت استقبال به حدی بود که کنار پیست ورزشگاه تا کنار زمین جمعیت نشسته بود و به دلیل اینکه تماشاگران از نورافکن ورزشگاه بالا رفته بودندامکان روشن کردن نورافکن وجود نداشت و بازی بابیست دقیقه تاخیر برگزار شد.
- پروین و حجازی با حضور در زمین و در خواست از مردم خواستند از نورافکن ها پایین بیایند تا بازی برگزار شود.
- با وجود استقبال زیادی که در آن بازی تماشاگران به عمل آمده بود اما هیچ بی اخلاقی صورت نگرفت و هیچ خونی از دماغ کسی ریخته نشد.
- آمار رسمی از دیدارهایی که در دربی بازی کردم ندارم اما می دانم با پیراهن تراکتورسازی، صنعت نفت آبادان و استقلال به پرسپولیس گل زده ام.
- غلامحسین مظلومی با پنج گل زده در دربی دست نیافتنی است اما متاسفانه مردم خیلی زود قهرمانان خود را فراموش می کنند.
- دربی های گذشته با دربی های امروز هیچ فرقی ندارد و بازیکن به دلیل اینکه باید در اجتماع با مردم روبرو شوند با نهایت تعصب بازی می کنند اما چه خوب بود این تعصب در بازی های دیگر نیز وجود داشت.

* در دربی سال ۵۲ هر توپی که پرسپولیسی‌ها می زدند، وارد دروازه استقلال می‌شد

- در دربی معروف شهریور ماه ۵۲ روی نیمکت نشسته بودم و حسرت حضور در میدان را می خوردم.
- بازی شش بر صفر دیدار خاصی بود و در حالی که ما در بیست دقیقه اول بسیار خوب بازی می کردیم اما بعد از دریافت گل اول هر توپی که بر روی دروازه ما ارسال شد تبدیل به گل شد.
- حرف و حدیثها در خصوص دربی ۵۲ همچنان زیاد است.
- نمی توانم صحبت هایی که بعد از پایان بازی در خصوص جواد الله وردی می شد را بپذیرم.
- بعد از باخت همه به دنبال مقصر می گشتند و پیوستن الله وردی به پرسپولیس بعد از پایان این دیدار حرف و حدیثها را بیشتر هم کرد و او در این میان قربانی شد.
- بعد از پایان دربی ۵۲ جلسه ای در رختکن بر گزار شد و تیمسار خسروانی برخورد بسیار بدی با الله وردی داشت که باعثناراحتی همه بازیکنان شد چرا که او به تنهایی مقصر باخت نبود و همه بازیکنان در آن مسابقه عملکرد ضعیفی داشتند.
- بهزادی توپ های در آن مسابقه با ضربه سر می زد که از شوت محکم تر بود.
- فوتبال تهران دچار رکود شده است و دیگر شور و هیجان سالیان گذشته را ندارد.

* وقتی پرسپولیس ده نفره شد من طمعم برای زدن گل های بیشتر زیاد شد

- به دلیل آمار خوب در دربی در حال حاضر خانه نشین هستم.
- قبل از دربی ۷۴ که با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس به پایان رسید با تراکتورسازی بازی داشتیم درحالی که سه بازیکن دو کارته بودند و در آستانه محرومیت از دربی قرار داشتند اما چون من اعتقاد داشتم هر بازی سه امتیاز دارد خسرو حیدری و جی لوید ساموئل که از وزنه های اصلی تیم بودند را به میدان فرستادم و هر دو محروم شدند.
- من مخالف برگزاری بازی جام ولایت بودم و در حالی که بازیکن نداشتیم با بازیکنان ذخیره و امید خود به میدان رفتیم اما پرسپولیس با تیم کامل تری به مصاف ما آمد.
- در حالی که دو بار در بازی جام ولایت عقب افتادیم اما باز هم نباختیم.
- هیچ وقت دوست ندارم دروغ بگویم، بعد از اینکه دو بر صفر از پرسپولیس جلو افتادیم شاید اقدام من برای تشویق تیم با غرور بود.
- پنج مهره کلیدی ما قبل از دربی سه بر دو از جمله تیموریان، جباری، حیدری و ساموئل مصدوم و محروم بودند.
- فتح الله زاده به ما گفت اگر این دربی را نبازیم برای ما برد است و هر شخصی که قبل از دربی ما را می دید درخواست داشت که ما فقط بازی را نبازیم.
- وقتی دو بر صفر از پرسپولیس جلو افتادیم و این تیم ده نفره شد سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم.
- اخراج بازیکن پرسپولیس و خروج تماشاگران این تیم از ورزشگاه باعثشد بازیکنان ما بازی را رها کنند.
- گل اول پرسپولیس باعثبرگشت این تیم به مسابقه شد و من آن دربی را یک اسثثنا می دانم که شاید تا سالیان سال تکرار نشود.
- اگر پنجمین دربی را هم می بردیم دیگر تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه نمی آمدند و دعا دعا می کردم من زودتر استقلال را ترک کنم.
- برد پنجم باعثمی شد بمب اتم هم نتواند من را از استقلال تکان دهد و شاید خدا می خواست من را تنبیه کند.
- خیلی ها به من می گویند فلان بازیکن در دربی ۷۴ آنطور که باید کار نکرد ولی من قبول نمی کنم و به کسی اتهام وارد نمی کنم.
- اگر مدافعان استقلال سمت من بودند شاید می توانستم تیم را جمع کنم و مانع از شکست شوم.
- یکی از معضلات و مشکلات آن بازی که باعثباخت ما شد کاپیتانی تیم بود و این مشکل همیشه گریبان گیرمابوده است.
- بعد از مشخص شدن پژمان منتظری به عنوان کاپیتان دو، سه نفر از بازیکنان ناراحت شدند و بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشتند.
- اشتباهی که شد این بود که نباید منتظری بین دو نیمه بازوبند را به یوسفی می داد.
- وقتی بین دو نیمه یوسفی را با الونگ الونگ تعویض کردم، متوجه نشدم و یکدفعه مشاهده کردم بازوبند بر روی دستان یوسفی است.
- یوسفی بازیکن با اخلاق و سربه زیری است که حرف نمی زند و دربی بازیکنی را می خواهد که در مواقع لزوم بر سر بازیکنان فریاد بزند.
- حضور فرهاد مجیدی نه تنها در بعد فنی در بعد بزرگتری، روحی و روانی هم به من کمک می کرد و بازیکنان از او حرف شنوی داشتند و بر تیم مسلط بود.
- جدایی مجیدی و کرار در نیم فصل دوم لطمه زیادی به من وارد کرد.
- فرهنگ غلطی در فوتبال ما جا افتاده که احساس می کنیم وقتی تیمی ده نفر شد کار تمام است و کمتر تلاش می کند.
- وقتی پرسپولیس ده نفره شد من طمعم برای زدن گل های بیشتر زیاد شد و با توجه به درخواست تماشاگران برای افزایش گل مهاجم وارد زمین کردم.
- خودم را در باخت دربی ۷۴ مقصر می دانم و علاوه بر مسائلی مانند مشکل کاپیتانی، ضعف مدافعان و خوب بازی نکردن عده ای از بازیکنان من هم در تصمیمات فنی مقصر بودم.

* همانطور که من به پرویز سوبله چوبله معروف شده بودم ایمون زاید نیز سمبل پرسپولیس شده بود

- خیلی به من گفتند نباید به آلومینیوم هرمزگان بروم اما در آن شرایط از من کمک خواستند و من ریسک کردم.
- من نمی دانستم لیگ امسال قرار است ۱۶ تیم شود و به من آنها گفتم در صورتی ۱۸ تیم بودن لیگ تیم را در لیگ نگه می دارم.
- برای اولین بار یک تیم در لیگ برتر ۳۵ امتیاز می گیرد اما به لیگ یک سقوط می کند.
- پیش از شروع لیگ با دوتیم به توافقات نهایی رسیدم و پیش نویس نیز آماده شد اما اتفاقاتی افتاد که فقط در فوتبال ایران شکل می گیرد ودر حالی که فقط امضا نهایی مانده بود مربی دیگری را جایگزین من کردند.
- وقتی من به آلومینیوم پیوستم ایمون زاید جذب باشگاه شده بود و من به عنوان مربی دوست داشتم به من کمک کند اما واقعا او در آلومینیوم بازیکن ضعیفی بود.
- هیچ حس خاصی به زاید نداشتم و اتفاقات گذشته که مربوط به دربی بود برای هر دو ما تمام شده بود.
- همانطور که من به پرویز سوبله چوبله معروف شده بودم ایمون زاید نیز سمبل پرسپولیس شده بود اما اگر بازیکن خوبی بود پرسپولیس او را از دست نمی داد.
- یکی از ایرادات ایمون زاید تمرین نکردن او بود.

* عادت ندارم با کفش نماز بخوانم / اگر استقلال یک هفته زودتر به تایلند برود به دلیل مشکلات فرهنگی کنترل بازیکنان بسیار سخت است

- هیچ وقت پشت بردهای خود نخوابیدم و بعد از قهرمانی جام حذفی حتی خودم را نشان ندادم.
- بعد از چهار برد در دربی و دو فصل نایب قهرمانی با اختلاف یک امتیاز و قهرمانی جام حذفی عده ای به من می گویند چرا هیچ وقت ویترین نیستی و موفقیت های خود را گوشزد نمی کنی.
- دوستان هفته پیش گفتن تیم ما کم هزینه تر و کم مهره تر از تیم مظلومی بوده است اما من با دلیل و برهان ثابت می کنم در دو فصل گذشته هم استقلال هزینه بیشتری پرداخت کرده و هم از تیم من پرمهره تر بوده است.
- من بازیکن چهار صد میلیونی داشتم که سال گذشته با استقلال یک میلیارد قرارداد بست.
- هرچی من به خاطر استقلالی بودن خود سکوت می کنم دوستان بیشترعوام فریبی می کنند.
- در دربی های که من مربی بودم نه گل به ثمر رساندیم و چهارگل خورده ایم و در دربی های که بردم هفت گل زدیم و هیچ گل نخوردیم و دوستان فقط از دست های پشت پرده و مافیا صحبت می کنند.
- من فشارهای زیادی را در طول دوران مربیگری خود در استقلال تحمل کردم و بسیار تنها بودم.
- قلعه نویی کار درستی می کند و اشتباهات من را مرتکب نمی شود و وقتی به باشگاه می آید همه چیز برای خودش است.
- اگر یک روز دوباره به استقلال برگردم این بار به نصیحت صمد مرفاوی گوش خواهم کرد که به من گفت از سنگ فرش های باشگاه تا بالا را تغییر بده چرا که با تو نیستند.
- در جلسات فنی که با فتح الله زاده داشتیم دوستان صحبت های من را به وسیله موبایل گوش می کردند.
- فیروز کریمی با پیشینه و سابقه قهرمانی آسیا در استقلال موفق نمی شود و بروید دلایل آن را پیدا کنید چرا که من نباید در این خصوص صحبت کنم.
- ناصر حجازی به آن وضعیت دچار می شود.
- همیشه برای قلعه نویی با وجود صحبت هایی که در دلم است و آزارهایی که من در استقلال دیدم آرزوی موفقیت کردم.
- تیم من با هشت مدافع در حالی که از کمبود بازیکن رنج می برد در زمین خراب شیراز قهرمان جام حذفی شد و بعد از چهار روز در حالی که از خستگی رنج می برد مقابل سایپا به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد در حالی که پارسال باختند.
- خوشبختانه همیشه وقتی تیم قهرمان می شود همه روی سکو هستند اما من را در قهرمانی جام حذفی اصلا نمی بینید.
- عادت ندارم با کفش نماز بخوانم.
- همان آدمهایی که در روز قهرمانی استقلال در جام حذفی من را روی دوش خود چرخاندند چهار روز بعد در بازی با سایپا در استادیوم آزادی من را هو کردند، دنبال چرایی این مسائل بگردید.
- خیلی ها ازدوستان من به خاطر پیوستنم به استقلال از من خرده گرفتند.
- من زودتر از این ها باید به استقلال می آمدم چرا که دوازده سال دستیار پورحیدری بودم.
- توقع داشتم وقتی پورحیدری از استقلال رفت در این سالها یک پیشنهاد به من می دادند اما هیچ فرصتی به من ندادند.
- در شرایطی به من پیشنهاد حضور در استقلال را دادند که تیم را تاراج کرده بودند.
- فتح الله زاده در خارج از کشور به من زنگ زد که قرارداد خود را با امیری و نظری جویباری ببند و من در شرایط تیم را تحویل گرفتم که قرارداد ۱۴ بازیکن تمام شده بود.
- همین آقایانی که با من برای حضور در استقلال صحبت کردند همان شب در اصفهان بودند که فلان شخص را راضی به بازگشت به استقلال کنند.
- در سال اول همه به ما می گفتند تیم را هفتم یا هشتم کنید راضی کننده است اما خدا رو شکر با یک امتیاز اختلاف نایب قهرمان شدیم.
- سال دوم تیم را خوب بستیم و در نیم فصل با نه امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم اما در نیم فصل دوم تیم را نابود کردند.
- یک ماه مجیدی در خصوص رفتن از استقلال با من صحبت می کرد تا موافقت من را برای جدایی بگیرد اما مخالفت کردم که هنوز کاغذ آن موجود است.
- مجیدی از صحبت های من مبنی بر حل مشکلات تیام ناراحت شده بود ولی من همچنان اعتقاد دارم حتما مشکل حل شده بود که مجیدی مجددا به استقلال بازگشت.
- می دانستم رفتن فرهاد به تیم من لطمه می زند نه از بعد فنی بلکه او حاشیه ها را کنترل می کرد.
- جدایی حجازی باعثشد فشار حاشیه ای بیشتری به تیم وارد شود چرا که او با وجود بیماری یک تنه جلوی بسیاری از حاشیه ها را می گرفت و بودنش باعثمی شد کسی به تیم نزدیک نشود.
- مجیدی گفت اگر نگذارید بروم دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد و در نهایت فتح الله زاده را راضی کرد.
- بعد از جدایی مجیدی من روی کرار حساب کرده بودم که او هم از تیم جدا شد و تیم از هم پاشیده شد.
- الان هم می گویم اگر مجیدی در استقلال می ماند صد در صد قهرمان می شدیم.
- سال اول حضور در استقلال قراردادم ۳۵۰ میلیون بود و سال دوم با بیست درصد افزایش به ۴۲۰ میلیون رسید که در حال حاضر ۳۴۲ میلیون طلب کار هستم.
- در دوران مربیگری پورحیدری چون او خودش پولی نمی گرفت من هم خجالت می کشیدم پول بگیرم.
- باشگاه استقلال برای مالیات قرارداد سال دوم من یک چک ۴۲ میلیون تومانی به اداره مالیات که مربوط به ده ماه گذشته است پرداخت کرده است و برگشت خورده و به این خاطر نزدیک بود ممنوع الخروج شوم که خدا رو شکر این مسئله را با پرداخت پول حل کردم.
- برای قراردادهایی که دریافت نکردم مالیات آنها را پرداخت کردم.
- هر وقت در خصوص مطالبات خود با فتح الله زاده صحبت می کنم قول هفته آینده را می دهد و آخرین بار آن هفته گذشته بود.
- از استقلال گله مندم چرا که دو سال با کمترین امکانات در این تیم کار کردم و در حالی که قرارداد من از خیلی آقایان کمتر است آن را پرداخت نمی کنند.
- وقتی پول به باشگاه می آید با فتح الله زاده دعوا می کنند چرا به قبلی ها می خواهید پول بدهید و به جای آن به مربیان جدید بدهید.
- در شرف شکایت از باشگاه استقلال هستم و قرار است بر روی چک های خود اقدام کنم.
- بیشتر از پول از تبعیض ها ناراحت هستم.
- آیا مربیان استقلال در دو سال گذشته پولی نگرفته اند؟ یکی از دوستان می گفت پولی به حساب باشگاه واریز شد و قرار بود بخشی از قرارداد من را پرداخت کنند اما در جلسه ای در باشگاه دعوا می شود چرا به مربیان سابق می خواهید پول بدهید.
- ده بار فتح الله زاده من را ناهار به باشگاه دعوت کرده است اما من نمی روم تا مربیان فعلی دچار حاشیه نشوند.
- فتح الله زاده مصاحبه می کرد مظلومی باید با این تیم دوجام بیاورد و این در حالی بود که صحبت های او در میان طرفداران تاثیر گذار بود اما او در حال حاضر هیچ حرفی مبنی بر کسب جام نمی زند.
- من خیلی در خصوص رفتارها و صحبت های فتح الله زاده کوتاه می آمدم.
- صحبت در خصوص کیفیت البسه به من ربطی نداشت و اگر صحبتی هم داشتم با سرپرست باشگاه در میان می گذاشتم.
- خیلی وقت ها من هم آرم یک برند خاص رابه دلیل رفاقت بر روی کت خود می زدم اما وقتی اعلام کردند این حرکت تخلف است دیگر این کار را انجام ندادم.
- استقلال کار بسیار سختی مقابل بوریرام در تایلند دارد.
- مطمئناً استقلال در تایلند تدافعی بازی خواهد کرد تا از ضد حملات خود بهره ببرد.
- حضور رحمتی یک نعمت برای استقلال در باشگاههای آسیااست.
- استقلال دو مشکل برای بازی در تایلند دارد اگر یک هفته زودتر به این کشور برود به دلیل مشکلات فرهنگی کنترل بازیکنان بسیار سخت است و اگر یک روز مانده به بازی برود دچار مشکلات تطبیق آب و هوایی خواهد شد.

* توقع کی روش بسیار بالاست / اردوهای بلندمدت به درد فوتبال ما نمی‌خورد

- اردوهای بلند مدت به درد فوتبال ما نمی خورد.
- اگر اردوهای بلند مدت هم تشکیل دهیم باز نمی توانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم.
- کدام یک از تیم های راه یافته به جام جهانی لیگ و جام حذفی خود را تعطیل می کنند؟
- اساس فوتبال ما بر پایه فوتبال باشگاهی است.
- توقع کی روش بسیار بالاست و من متوجه نمی شوم باشگاهها بدون ملی پوشان خود در مسابقات آسیایی بازی کنند.
- باید تاج و سازمان لیگ را حمایت کنیم و نباید مدیران باشگاههای ما سکوت کنند و تاج را تنها بگذارند.
- در اکثر کشورها، تیم‌ها در فیفا دی بازی می‌کنند ولی ما در ایران کاری انجام نمی‌دهیم.
- یعنی چی لیگ را تعطیل کنیم و دو هفته در یک کشوری اردو برگزار کنیم؟ در فوتبال محلی هم دیگر اینگونه اردو برگزار نمی کنند.
- ما جام جهانی ندیده نیستیم که حالا به این مسابقات راه یافتیم در فوتبال را تخته کنیم.
- باید منطقی برخورد کنیم، هم بازهای تدارکاتی ملی داشته باشیم و هم لیگ را برگزار کنیم.
- خیلی ها از من در خصوص اظهارنظر در خصوص تیم ملی انتقاد می کنند اما من بحثفنی با کی روش ندارم و نمی توان از لحاظ فنی به او ایراد بگیرم من با نگاه از بالای کی روش و تحقیر کردن فوتبال ایران توسط وی مشکل دارم.
- اگر کی روش مریض بوده باید در هتل استراحت می کرد تا در ورزشگاه چرت نزند.
- روزی که تیم‌های گروه ایران در مقدماتی جام جهانی مشخص شد من صعود ایران را تبریک گفتم چرا که ما باید با این گروه ضعیف به جام جهانی صعود می کردیم.
- تا تیم ملی به جام جهانی رفت ضعف های تیم ملی پنهان شد.
- در خبرگزاری «نسیم» می نویسم و امضا می کنم اگر ده اردوی بلند مدت در پرتغال، فرانسه و انگلیس هم برگزار کنیم با این سبک فوتبال در جام جهانی زنگ تفریح خواهیم بود.

* دلالی و مافیا در فوتبال ما وجود دارد و برای همین است که خونه نشینم

- وجود دلالها و مافیا در فوتبال را صد در صد قبول دارم.
- دلالها به خود من هم پیشنهاد داده بودند.
- ده سال هم خانه نشین باشم وارد این جریانها نخواهم شد.
- دلالها به من پیشنهاد دادند سی درصد قرارداد من را می گیرند و پنج بازیکن هم باید طبق نظر آنها جذب کنم.
- من در حضور جعفری و زینی زاده با تراکتور سازی قرارداد بستم و اما جوی علیه من در تبریز در سایت های خبری درست کردند که جعفری تماس گرفت اگر به تبریز بیایی جانت در خطر است.
- به جعفری گفتم با وجود امضا قرارداد هیچ ادعای مالی ندارم.
- سیاه کارانی را به فوتبال ایران می آورند و به او می گویند یک سری حرکات را انجام بدهی در ایران محبوب می شود.
- کجای دنیا یک مربی روی پیست می نشیند و دو دستی بر سر خود می زند.
- چگونه مربی خارجی که در هر تیم حضور داشته و نتایج نامناسبی گرفته دوباره به فوتبال ایران باز می گردد.
- علیپور یک تنه جلوی مافیا و دلالی می ایستد اما انواع حمله ها به او می شود.
- بازیکنی که تبانی می کند مدارک به جا می گذارد؟
- شخصا چندین بار بابت تبانی بازیکنانم لطمه خورده ام.
- وقتی در صنعت نفت آبادان بودم چهار بازیکن ما در پلی آف مقابل یک تیم تهرانی تبانی کرده بودند و در زمین راه می رفتند.
- علیپور واقعا پای مبارزه با ناپاکی های فوتبال ایستاده است اما تنهاست.
- وقتی علیپور در خصوص ناپاکی ها حرف می زند اما یکی از مسئولان فدراسیون می گویند نظرشخصی خود را داده است حتما خودش یک مشکلی دارد که اینگونه اظهار نظر می کند.
- همین صحبت های من باعثشده بیرون گود بنشینم و تیمی نداشته باشم
- وقتی در سه هفته ابتدای لیگ صحبت تغییر مربی می شود آیا مربی به دنبال جوانگرایی می رود؟
- یک سری افراد در فوتبال ما برای نتیجه گرایی خیلی چیزها را زیر پا می گذارند.
- خیلی استعداد های فوتبال ما به دلیل اینکه پدر پولدار ندارند، به فوتبال پایه راه پیدا کنند.
- من در حال امضای قرارداد با یک تیم بودم و در حالی که حتی اقساط پرداخت پول من هم مشخص شده بود اما یکدفعه یک مربی را از خارج از کشور وارد می کنند.

*قلعه نویی و دایی مربیان تهاجمی هستند و من به آنها توصیه می کنم از پیله ترس خارج شوند

- مردم یک سال به دنبال برگزاری دربی هستند تا از آن لذت ببرند و وقتی یک فوتبال محتاطانه می بینند سرخورده می شوند.
- ایده من در دربی ها فوتبال تهاجمی بود ولو اینکه بازی را واگذار کنیم.
- مردم خوشبختانه در چند سال اخیر برنده دربی بودند.
- فقط در وسط زمین حفظ توپ کردن و به دنبال گل نخوردن بودن که فوتبال نیست.
- تجربه در دربی بسیار تاثیرگذار است و استقلال در این زمین بازیکنانی که تجربه دربی را داشته باشند بیشتر دارد.
- موقعیت تیم ها در جدول و نتایج آنها در بازی های گذشته ربطی به دربی نخواهد داشت و این بازی انگیزه های خاص خود را دارد.
- به عنوان یک استقلالی آرزوی پیروزی این تیم به همراه یک بازی زیبا را دارم.
- هر تیمی در طول بازی تسلط بیشتری به روح و روان خود داشته باشد و از موقعیت ها بهتر استفاده کند برنده است.
- دلم برای دربی تنگ و حضور در دربی واقعا لذت بخش است.

* رویانیان مدیر توانمندی است و باید به وی ۵ سال زمان دهند

- رویانیان مدیری توانمندی است و برای موفقیت در فوتبال و برنامه های خود احتیاج به یک زمان ۵ ساله دارد
- وی از معدود نفراتی است که خصوصی سازی را پیگیری کرده و میتواند از ظرفیت این باشگاه برای درآمدزایی استفاده کند.
-امیدوارم به استقلال هم چنین فرصتی بدهند تا بتواند از پتانسیل خود برای خصوصی سازی استفاده کند.