زینی‌زاده: رفتن علی کریمی به پرسپولیس کذب است

به گزارشافکارنیوز، حمید زینی زاده اظهار داشت: یک بحثرسانه‌ای طی ۳-۴ هفته گذشته در تبریز به راه افتاده که آن را در برنامه‌هایی چون موج و یا گزارش بازی تراکتورسازی و سایپا شاهد بودیم. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که رسانه رسمی شهر تبریز به جای حمایت از تیم شهر به این رویه روی آورده است.

وی ادامه داد: گزارشگر بازی از دقیقه ۳۰-۴۰ بازی قبلی ما وارد تجزیه، تحلیل شده و در تیم ما عزل و نصب می‌کند و گویا نهادی هم نیست که وظیفه این گزارشگران را ارزیابی و برکار آنها نظارت کند. همین موضوع سبب می‌شود که نوک پیکان حملات متوجه باشگاه و تیم شود و در اذهان عمومی به گونه‌ای نشان داده شود که گویا تراکتورسازی نتیجه نگرفته یا در قعر جدول قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همین موضوع است که به سکوها نیز منتقل می‌شود و راه چاره ما این است که با برخی مسئولان تصمیم گیرنده در این زمینه جلسه بگذاریم تا مشکلات برطرف شود.

زینی‌زاده افزود: بحثدیگر نیز فضای روی سکوها است. توقعات از تیم بالا رفته و فشارها افزایش یافته، این در حالی است که تیم روند صعودی پیدا کرده و اطمینان داریم از این هفته به بعد نتایج خوب تیم ادامه خواهد داشت. تراکتورسازی در حال حاضر کمترین شکست و گل‌خورده را دارد و دیدار با صبا برای ما سکوی پرش خواهد بود تا تیم را به بالای جدول بازگرداند.

وی با اعلام حمایت خود و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی از کادر فنی و بازیکنان این تیم تصریح کرد: جلالی آنقدر محاسن دارد که تا پای جان هم به پای او می‌ایستیم و از کادر فنی و بازیکنان حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه به تسنیم گفت: گویا شعار «عیبی یوخ» را فراموش کرده‌ایم، وقتی بازیکن اشتباه می‌کند یا تیم شکست می‌خورد نیاز است که تماشاگران آنها را تشویق کنند نه زمانی که ۵ گل می‌زنند. از هواداران می‌خواهیم که در شرایط سخت پای کار بیایند و تیم را حمایت کنند. اطمینان داریم در دیدار مقابل صبا نیز هواداران تراکتورسازی در قم از تیم خود حمایت خواهند کرد.

زینی‌زاده درباره بازی با صبا نیز اظهار داشت: بی‌تردید هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی آید. صبا در خانه خود بازی می‌کند و به دنبال ۳ امتیاز است اما تراکتورسازی هم آماده است و خوشبختانه در مقابل تیم‌هایی که بسته و دفاعی بازی نمی‌کنند، بازی جذاب‌تری انجام می‌دهد.

وی درباره بحثپیشنهاد پرسپولیس به علی کریمی نیز به تسنیم گفت: این بحثهم برای به حاشیه بردن تیم است. مانند بحثاولتیماتوم دادن باشگاه به کادر فنی که نمی‌دانیم از کجا مطرح شد. به همین دلیل باید حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم و از بازیکنان خواسته‌ام که کمتر مصاحبه کنند. تراکتورسازی به آرامش نیاز دارد و ما هم با تمام قوا از تمام کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده و به کار با آنها ادامه می‌دهیم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره بحثهايي که پيرامون شفاف نبودن مسائل مالي اين باشگاه مطرح ميشود، تصريح کرد: تمامي نهادهاي قانوني مرتبط، سازمان ليگ و فدراسيون از جزئيات مسائل مالي و قراردادهاي ما اطلاع دارند و آمادگي ارائه اسناد مالي خود به هر نهاد قانوني را داريم. البته اگر قرار به شفاف سازي مسائل مالي باشگاهها و رسانهاي شدن آن باشد، تراکتورسازي در اولويت دهم قرار دارد.